Spring naar bijdragen

Zaterdag, 10 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Was al om zes uur wakker maar gelukkig terug in slaap gevallen :D

Zonnetje schijnt, morgen 29gr hier. Warm warm waaaaareeeem.

Lika :lips: :lips: vreselijk :(

Da één liedje kan de druppel zijn Toine maar mij ni gelaten. Living on the edge heeft ook zijn charmes :D. Bij een ander dan..

You go bro!

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,

de appeltaart voor de buuf die bijna jarig is, staat in de oven,
mijn humeur is -/- 20 door slechte aansluiting internet, dus al 1 1/2 week geen TV en internet, en mei en juni belminuten op aan eindeloze diskussies met klantenservice;
gisteren eindelijk de monteur geweest en nu staat mijn modem in de meterkast ook weer niets te doen. Wachten op de KPN monteur nu en dankzij goede buren en hun inlogcodes
mag ik nu internetten en TV kijken op hun providers signalen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. (is de onterechte slogan van mijn provider dus:()
Gelukkig is het strandweer, dus als de taart klaar is ga ik daar maar mijn frustraties van me af meppen, arme tegenstanders☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai ff uitblazen. Rommelen is vermoeiend, wat doe ik weg/wat hou ik bij. Luxeprobleem uiteraard! Maar toch niet gemakkelijk voor een verzamelaarster als ik :D.  

Vader van mijn dochter belde me gisteren. Hij had me gezien aan de winkel, in de buurt waar hij woont. Ik heb niet opgenomen. Hij liet een bericht achter. Nuchter voor zover ik kon uitmaken. Hij zou me maandag terugbellen. Denk niet dat ik dan opneem. Dochter vraagt er op t moment niet om en sinds dat laatste telefoongesprek heb ik r even genoeg van. I don't care anymore. Voor nu dan toch. 

Ooit zei iemand me hier, lang geleden, dat ze nooit een alcoholist zou opgeven. Zeker niet als t de vader van je kind betreft. Ik ben daar toen lang mee bezig geweest in gedachten. Ik denk omdat je uiteraard dat zelf nooit wilt ervaren. Dat iemand jou opgeeft.

Soit, t ijs was op in de lidl. Me not appy

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mazzelaartje, denk dat je er idd goed aan doet om beter volgende week te gaan. Herken het zo goed dat we vaak, althans ik teveel van ons zelf vergen. Daardoor ga je over grenzen heen. En later moet ik dat altijd bekopen. Zal voor mij altijd iets zijn om alert op te blijven. Bij mij heeft het te maken met een stuk pleasen en perfectionisme. Lastig iets blijft het maar is wel te doen. Want ik denk dan nu maar als ik ook aan mezelf denk en grenzen stel dat ik er dan ook meer voor een ander juist kan zijn. Klinkt makkelijk maar is lastig soms, voor mij werkt dat wel uiteindelijk. Succes!

bewerkt door Smaragd
tikfout grenzen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We reden vanmiddag in de buurt van Eindhoven op de snelweg, gaat er ineens één of ander alarm af... duurde wel 15 seconden.
Wat is dat? waar komt dat vandaan? Er branden geen lampjes op het dashboard, voel niks raars aan de auto, lijkt eerst ergens van 
uit de ventilatieroosters te komen (????) dan hoor ik 't tussen de voorstoelen uitkomen... geen idee.. wel een brandlucht, maar die komt van buiten, er hangt ook een rooksluier over de weg. Maar goed, auto doet niks geks dus toch maar gewoon doorgereden.
Kom ik net thuis en zie dat ik een NL-Alert heb gehad. Dat er in Eindhoven een grote brand is in een school en dat ik, indien ik last van de rook heb, naar binnen moet
gaan en ramen en deuren moet sluiten en de ventilatie uit moet zetten.
Telefoon zat in m'n broekzak. Handig dat je dat per sms krijgt terwijl je in de auto niet op je telefoon mag kijken. Ik had bovendien het alarmsignaal niet herkend.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...