jowan Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Heb een fijne dag allemaal. 10 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goeiemorgen jowan ^^ hoop jij ook een mooie dag Anderen straks ook een prachtige dag toegewenst jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen jowan en Vasja. jowan en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Prachtig weer buiten, gisteren veel regen niet normaal. Lekker in de tuin aan het werk. Fijne dag gewenst .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen frummers. het ziet er inderdaad naar uit dat het een heerlijke dag gaat worden. Maar eerst koffie en thee... Toine.... ik zou het zo jammer vinden als je weer..... Zou je het liedje toch maar niet weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Een goede dag allemaal. Dagpact: jowan Lars Kohtje jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 1 liedje hoeft geen probleem te zijn lijkt me.... misschien vind de moderator het ook wel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Onverbeterlijk dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Was al om zes uur wakker maar gelukkig terug in slaap gevallen Zonnetje schijnt, morgen 29gr hier. Warm warm waaaaareeeem. Lika vreselijk Da één liedje kan de druppel zijn Toine maar mij ni gelaten. Living on the edge heeft ook zijn charmes . Bij een ander dan.. You go bro! 10 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Ik ga es naar beneden. Plaske doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen. Gèk weer van die r$#*~><+|! duiven onder mijn slaapkamerraam. Nu eerst maar eens proberen energie op te doen in de sportschool smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Oooh Ja duiven zijn irritant!! Veel plezier in de sportschool ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Jannigje wat groene zeep[ smeren daar waar de duiven zitten of iets anders wat een beetje plakt. Goeie morgen mensen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen beste mensen, Vandaag redelijk rustig dagje voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goedemorgen. Rustig dagje. Morgen naar vriendin. Vandaag ouders. Tussendoor naar mezelf. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 1 uur geleden zei bolletje: Jannigje wat groene zeep[ smeren daar waar de duiven zitten of iets anders wat een beetje plakt. Goeie morgen mensen. 2 komponentenlijm? AlbertRemmo, Jannigje en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 goeiemorgen frummers, de appeltaart voor de buuf die bijna jarig is, staat in de oven, mijn humeur is -/- 20 door slechte aansluiting internet, dus al 1 1/2 week geen TV en internet, en mei en juni belminuten op aan eindeloze diskussies met klantenservice; gisteren eindelijk de monteur geweest en nu staat mijn modem in de meterkast ook weer niets te doen. Wachten op de KPN monteur nu en dankzij goede buren en hun inlogcodes mag ik nu internetten en TV kijken op hun providers signalen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. (is de onterechte slogan van mijn provider dus) Gelukkig is het strandweer, dus als de taart klaar is ga ik daar maar mijn frustraties van me af meppen, arme tegenstanders☺ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 3 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: jowan Lars Kohtje smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Goeiemorgen, Dat is een volle week mazzelaartje, poeh! Ik zou zeker goed om mezelf denken! Laat uit bed, dus nu gauw verder... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 Zojuist bij bakker b broodje zalm gehaald. Verder weet ik niet echt wat te moeten doen dit weekend. Hoop dat het gedoe met kpn snel is opgelost Lady Jane. Wat een drukke week Mazzelaartje, denk om je jezelf. Veel plezier dit weekend Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 (bewerkt) Amai ff uitblazen. Rommelen is vermoeiend, wat doe ik weg/wat hou ik bij. Luxeprobleem uiteraard! Maar toch niet gemakkelijk voor een verzamelaarster als ik . Vader van mijn dochter belde me gisteren. Hij had me gezien aan de winkel, in de buurt waar hij woont. Ik heb niet opgenomen. Hij liet een bericht achter. Nuchter voor zover ik kon uitmaken. Hij zou me maandag terugbellen. Denk niet dat ik dan opneem. Dochter vraagt er op t moment niet om en sinds dat laatste telefoongesprek heb ik r even genoeg van. I don't care anymore. Voor nu dan toch. Ooit zei iemand me hier, lang geleden, dat ze nooit een alcoholist zou opgeven. Zeker niet als t de vader van je kind betreft. Ik ben daar toen lang mee bezig geweest in gedachten. Ik denk omdat je uiteraard dat zelf nooit wilt ervaren. Dat iemand jou opgeeft. Soit, t ijs was op in de lidl. Me not appy 10 juni 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 32 minuten geleden zei fleurtje: Soit, t ijs was op in de lidl. Me not appy Amai en soit, hier was nog plenty ijs bij de Lidl. Chocola en Cappuccino in de vriezert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 (bewerkt) Hoi Mazzelaartje, denk dat je er idd goed aan doet om beter volgende week te gaan. Herken het zo goed dat we vaak, althans ik teveel van ons zelf vergen. Daardoor ga je over grenzen heen. En later moet ik dat altijd bekopen. Zal voor mij altijd iets zijn om alert op te blijven. Bij mij heeft het te maken met een stuk pleasen en perfectionisme. Lastig iets blijft het maar is wel te doen. Want ik denk dan nu maar als ik ook aan mezelf denk en grenzen stel dat ik er dan ook meer voor een ander juist kan zijn. Klinkt makkelijk maar is lastig soms, voor mij werkt dat wel uiteindelijk. Succes! 10 juni 2017 bewerkt door Smaragd tikfout grenzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2017 We reden vanmiddag in de buurt van Eindhoven op de snelweg, gaat er ineens één of ander alarm af... duurde wel 15 seconden. Wat is dat? waar komt dat vandaan? Er branden geen lampjes op het dashboard, voel niks raars aan de auto, lijkt eerst ergens van uit de ventilatieroosters te komen (????) dan hoor ik 't tussen de voorstoelen uitkomen... geen idee.. wel een brandlucht, maar die komt van buiten, er hangt ook een rooksluier over de weg. Maar goed, auto doet niks geks dus toch maar gewoon doorgereden. Kom ik net thuis en zie dat ik een NL-Alert heb gehad. Dat er in Eindhoven een grote brand is in een school en dat ik, indien ik last van de rook heb, naar binnen moet gaan en ramen en deuren moet sluiten en de ventilatie uit moet zetten. Telefoon zat in m'n broekzak. Handig dat je dat per sms krijgt terwijl je in de auto niet op je telefoon mag kijken. Ik had bovendien het alarmsignaal niet herkend. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden