Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Veel te vroeg wakker, maar kon het gisteren niet langer volhouden. Hoop op betere dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goedemorgen heren, Hier ook te laat gaan slapen en rond 5 uur weer op. Koffie dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goedemorgen zbb, goed je weer op het dagpact te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Spirit,je kan alsnog bellen met je verzekering voor een betalingsregeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Nooit gedacht dat jij zo vroeg wakker bent spirit, hoop dat het niet door de zorgen komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Hoop dat het meevalt Lars. Vandaag afspraak met huisarts maken. Hoe gaat het met je Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goeiemorgen. Ā Dagpact: Zbb Spirit Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goedemorgen frummers.Ā Het is inderdaad een heel stuk koeler, heerlijk zo.Ā Eerst maar even rustig een bakje doen.Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goedemorgen. Om negen uur weer melden bij de psych en maar afwachten wat het dagprogramma wordt. Dagpact: Zbb Spirit Lars jowan Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Kort berichtje van ex gehad over mijn zoon, wordt er niet echt vrolijk van. Beetje machteloos gevoel weer, afwachten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goede morgen. Dagpact: Zbb Spirit Lars jowan Quinn Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Ik ben heel vaak gestopt Bor en bijna net zo vaak weer begonnen.Ā Soms na een paar weken of dagen en soms na een paar uur.Ā Heb diverse keren pleisters gebruikt, ook wel nicotinekauwgom gesabbeld.Ā Ben ooit drie jaar van het roken af geweest, en gek genoeg was dat zonder hulpmiddelen.Ā En ook de laatste keer dat ik stopte, nu dik vijf jaar geleden heb ik het eigenlijk zonder gedaan.Ā Had wel pleisters gekocht, maar vergat na een paar dagen al om een nieuwe te plakken.Ā Blijkbaar was de knop echt om.Ā Wel heb ik erg veel rook 'gesnoven' de eerste tijd: ging gewoon elke rookpauze met mijn collega mee naar buiten en snoof verzaligd zijn sigarettenrook op. Klinkt idioot, is het misschien ook wel, maar hadĀ het gevoel dat het werkte. Ook gewoon mee naar buiten gaan even bleef ik doen, pas na een paar maanden heb ik aangegeven dat ik wel binnen bleef, het snuiven niet meer nodig had.Ā Heb trouwens ook nog wel eens verdacht dicht achter mij totaal onbekenden aangelopen die rookten, zuiver enĀ alleen om die heerlijk geur te vangen, totaal gestoord dus, hahahaha..Ā En vind het nog steeds lekker ruiken hoor. Mis het af en toe nog wel eens, maar ben aan de andere kantĀ zĆ³ verschrikkelijk blij van dat enorme dwangmatige af te zijn...pffff, dat wil je niet weten.Ā Ik kan het je aanraden Bor, het is het afzien waard, echt waar.Ā En volgens mij hoort dit ook gewoon hier thuis: het is hier tenslotte de huiskamer, hier mag alles ter sprake komen wat mij betreft....Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Dagpact: Zbb Spirit Lars jowan Quinn Bor Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Suikertje sterkte. Moeilijk dat afhankelijk zijn van een ander.Ā Bolletje ik las je vraag van gisteren. Geen idee waar de ziel huist. En aura's zie ik alleen op schilderen van de Heilige familie. Of zijn aureooltjes weer iets andersĀ . Dus ik vraag me af wat je psych gaat antwoorden. Ik geloof dat we uit wat er in onze hersenen plaatsvindt bestaan, maar ook dat we van meerĀ zijn gemaakt, wat geen bewustzijn heeft.Ā En waar datĀ naartoe gaatĀ na ons leven...Nogmaals geen idee. Zodra ik het weet schrijf ik een boek en word ik heel rijkĀ Fijne dag.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 (bewerkt) Herkenbaar Yvonne van dat roken. Zo vaak gestopt, zo vaak begonnen. De laatste keer in oktober. Gaat nu goed. Maar werk is enorme trigger. Weet nu dat het kan zonder. Maar zeker: het is het waard. Absoluut. Nooit gedacht. 18 mei 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 (bewerkt) Goeie morgen kindertjes.Ā Vandaag komen ze gaten boren in m'n buitenmuur voor het vocht. Of u even e2450,-- wilt overschrijven slik Sinds mijn beroerte ben ik vrienden kwijt geraakt. Heb dat wel vaker gehoord maar nu merk ik het zelf. Snap dat niet, wat betekent dan vriendschap? Je hebt lief en leed gedeeld, houd van je vrienden, en dan ineens komen ze niet meer. Zo ook de fam. van mijn man. Die voelen ineens geen Ā binding meer met me hebben ze gezegd. Zo vreemd. Maar goed het leven dat ik nu heb inc. de sombere buien is heel fijn. lekker werk, andere vrienden, en geen eenzaamheid. 18 mei 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Bor. pleisters, acupunctuur, hypnose, Ā eigen shag verbouwen daar zitten geen verslavingsmiddelen in. Ik weet zeker dat het veel makkelijk voor mij was om te stoppen doordat ik het gerookt heb. Ik was daardoor al minder gaan Ā roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Ben winterj aan wassen, kon ik 2 weken geleden nog aan. Voel me vandaag veel beter dan gisteren, gun iedereen zo'n dag. Raar en vervelend Bol dat vrienden zo maar afhaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Goeiemorgen mensen! Terug van vakantie en het was heerlijk. Ik kon niet alles volgen hier, wel een beetje. Met mij alles goed. Stoppen met roken? Interessant... leeft dat draadje nog? Ik ga es kijken. Fijne dag gewenst en niet vergeten van de natuur te genieten: het is zo mooi groen allemaal! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Ik wil ook stoppen met roken. Wanneer begin ik nou eensĀ .Ā Jannigje, veel sterkte vandaag, ik denk aan je!Ā Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 En ja, mooi groen is het zeker Smart, en het ruikt ook zo lekker buiten! Wat heerlijk, de zomer moet nog beginnen!Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Voor alle Gasten die nu online zijn (ik keekĀ eventjes, dat zijn er nogal wat!), welkom hier, voel je vrij om hier mee te schrijven!Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Hahaha, Bor, we zijn niet doortastend genoeg, jij en ik! Zullen we samen naar het niet-rokendraadje gaan en afspreken wanneer we samen gaan stoppen?Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Hmmmmmm......Bor reageert niet. Zeker even een sigaretje roken in de tuinĀ Ik wacht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 (bewerkt) Voor degenen die willen stoppen met roken: succes! Voor stoppen met roken is mijn ervaring dat het alleen lukte als ik de begindatum een paar weken van te voren inplande. Dan had ik de tijd om alle argumenten nog eens voor mezelf op een rijtje te zetten zodat het aanvoelde als een weloverwogen besluit waar ik niet zo gauw meer op terug wilde komen. Een spontaan besluit (morgen stop ik ermee) kon ik net zo makkelijk de volgende dag al weer terugdraaien, dus dat werkte niet. Ik ben een paar keer gestopt en na enige tijd weer begonnen en moest toen dus weer opnieuw stoppen, maar inmiddels is het alweer jaren geleden dat ik voor het laatst gerookt heb en ik taal er absoluut niet meer naar. De sigarettenrook van anderen vind ik vies ruiken en daar probeer ik dus ook zo veel mogelijk vandaan te blijven. De Allen Carr methode (boek en cursus) heeft bij mij goed gewerkt. 18 mei 2017 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden