Spring naar bijdragen

Maandag 27 maart


Vasja

Aanbevolen berichten

Gisteren wel mijn washok opgeruimd. Kwam verschillende dingen tegen die betrekking hadden op mijn opnames 3 jaar geleden waaronder veel kaarten van Spud en Yvonne. Wat zat ik toen diep. Blij dat het nu veel beter met me gaat. Ik wens jou veel succes vandaag Lars. Pmt heb ik ook wel ooit eens gehad, al heb ik geen idee meer wat het inhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was ik een dagje ziek. Heb ik wel vaker, gelukkig alleen in de weekenden :( Hoefde dus niet op het dagpact.  Lekker opruimen Suikertje! Vuilniszak erbij en weg met die overbodige zaken. Behalve de kaartjes dan die je hebt gekregen, die moet je natuurlijk houden.  Grappig hoe je dan weer kunt vergelijken met toen en dan weer weet hoever je inmiddels weer bent opgekrabbeld he?

Lika klinkt toch weer een beetje alsof je traject nu ook perfect 'moet'. Uit de weerstand is altijd een goed idee *knipoog naar Lars* maar als het niet lukt..de volgende keer misschien wel :)

Lars: bijna weekeind!!!:D Als ik dat op mijn werk zeg op maandag, krijg ik rotte tomaten naar mijn hoofd geslingerd. Jannigje: fijn dat het zingen goed ging :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen.

Dagpact

Lars

Nadia

Lieselotje

Reacher

jowan

Kohtje


Gisteren dagje met de Dyane Vereniging op pad geweest. "Tour de Wallon et Meuse" de wijde omgeving van Nijmegen, prachtgebied.
M'n vrouw reed. Hondjes mee. Nevelig en koud begin van de dag maar geëindigd met puur voorjaarsweer en dakje open.
Was een gezellige boel. Halverwege een wijnboerderij bezocht bij Groesbeek.
Wat is wijnbouw toch een interessant en ingewikkeld iets. De niet-rijders mochten wat proeven. Ik heb als niet-rijder uiteraard bedankt voor de eer.
Maar leuk was 't wel. Na afloop van de rit gezamenlijk gegeten, buiten op een druk terras, in de volle zon.. kreeg zowaar een beetje gevoel in
Frankrijk op vakantie te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor, jowan. Fijne tijd.
Ik ben zo blij dat, hoewel alcohol nog steeds een hoofdrol speelt in mijn leven, ('t is er nou eenmaal, en ik kan er nou eenmaal niet tegen)
ik me heel goed heb kunnen vinden in de "bijrollen" zónder alcohol.
Wij gaan over een week of vier als het goed is, met het campertje weer een weekje richting Normandië.. die vier weken zijn zó voorbij..

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...