Vasja Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen allen weer donker buiten... Maar over een tijdje vervloek ik de vogeltjes om 5 uur weer xD Mooie dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen, mistig hier en erg koud. Mooie dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen Lars. Komende vrijdag nieuwe woning bekijken, kijken wat ik allemaal mee kan nemen. Als het goed is hoor ik vandaag of uiterlijk morgen mijn verhuisdatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Misschien vandaag weer poging wagen balkon op te ruimen. Gisteren te lui en geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Gisteren wel mijn washok opgeruimd. Kwam verschillende dingen tegen die betrekking hadden op mijn opnames 3 jaar geleden waaronder veel kaarten van Spud en Yvonne. Wat zat ik toen diep. Blij dat het nu veel beter met me gaat. Ik wens jou veel succes vandaag Lars. Pmt heb ik ook wel ooit eens gehad, al heb ik geen idee meer wat het inhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Nou jongens, daar gaan we dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen Nadia, heb ik wat gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen dierbare mensen, ook traject vandaag. Uit de weerstand en in de flow..... Lika , je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen Lika, ik wens je heel veel succes vandaag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen frummers. Hier ook heel mistig en koud.... gaat vast beter worden in de loop van de ochtend. Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Poeh dat uurtje tijdverschil merk ik enorm! Maar toch een goedemorgen. Boterhammetje eten, bakkie thee van Yvonne en op naar de uni... Dagpact Lars Nadia Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Dagpact Lars Nadia Lieselotje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact Lars Nadia Lieselotje Reacher jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Gisteren was ik een dagje ziek. Heb ik wel vaker, gelukkig alleen in de weekenden Hoefde dus niet op het dagpact. Lekker opruimen Suikertje! Vuilniszak erbij en weg met die overbodige zaken. Behalve de kaartjes dan die je hebt gekregen, die moet je natuurlijk houden. Grappig hoe je dan weer kunt vergelijken met toen en dan weer weet hoever je inmiddels weer bent opgekrabbeld he? Lika klinkt toch weer een beetje alsof je traject nu ook perfect 'moet'. Uit de weerstand is altijd een goed idee *knipoog naar Lars* maar als het niet lukt..de volgende keer misschien wel Lars: bijna weekeind!!! Als ik dat op mijn werk zeg op maandag, krijg ik rotte tomaten naar mijn hoofd geslingerd. Jannigje: fijn dat het zingen goed ging Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Moghu mensen. Succes Sugartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goede morgen. Dagpact Lars Nadia Lieselotje Reacher jowan Kohtje Gisteren dagje met de Dyane Vereniging op pad geweest. "Tour de Wallon et Meuse" de wijde omgeving van Nijmegen, prachtgebied. M'n vrouw reed. Hondjes mee. Nevelig en koud begin van de dag maar geëindigd met puur voorjaarsweer en dakje open. Was een gezellige boel. Halverwege een wijnboerderij bezocht bij Groesbeek. Wat is wijnbouw toch een interessant en ingewikkeld iets. De niet-rijders mochten wat proeven. Ik heb als niet-rijder uiteraard bedankt voor de eer. Maar leuk was 't wel. Na afloop van de rit gezamenlijk gegeten, buiten op een druk terras, in de volle zon.. kreeg zowaar een beetje gevoel in Frankrijk op vakantie te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Ha Kohtje! Ik ga je gevoel meenemen en wat verder uitdiepen, ik ga een paar dagen naar de Auvergne met mijn Mazdaratie..... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 (bewerkt) Lekker hoor, jowan. Fijne tijd. Ik ben zo blij dat, hoewel alcohol nog steeds een hoofdrol speelt in mijn leven, ('t is er nou eenmaal, en ik kan er nou eenmaal niet tegen) ik me heel goed heb kunnen vinden in de "bijrollen" zónder alcohol. Wij gaan over een week of vier als het goed is, met het campertje weer een weekje richting Normandië.. die vier weken zijn zó voorbij.. 27 maart 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen, lekker weertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Goedemorgen allemaal, even op en zo weer naar bed. Maar eerst: Dagpact: Lars Nadia Lieselotje Reacher jowan Kontje Sita Succes allemaal vandaag! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Mijn balkondeur staat al open, nu de rest nog. Er komt me echt niks uit de handen van de stress vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Omdat niks loop zoals het zou moeten en ik bijna niemand telefonisch te pakken krijg en nog veel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2017 Kan slecht tegen wachten, postduiven vliegen nog sneller dan dat een telefoontje mij bereikt, Gelukkig mag ik nog roken, drinken heb ik me zelf al afgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden