moderator Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Beste forumdeelnemers, Op de één of andere manier is er wat misgegaan op de dagdraad van maandag 20 maart. Mij werd gevraagd dit op te lossen en ik heb geprobeerd de dagdraden 20 maart en 20 maart 2.0. samen te voegen, met het resultaat dat ook de 2.0 versie niet meer bereikbaar is. Hierbij open ik een nieuwe dagdraad (3.0) en denk ik dat we afscheid moeten nemen van de andere twee draadjes. Het is mij vooralsnog onbekend hoe dit kon gebeuren, maar ik zal onze administrator hiervan op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet, De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 alle goeie dingen gaan soms in 3en, goeiemorgen frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 'The power of three!' Dagpact: Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Het wordt steeds spannender. Ik denk dat het een revolutie is. We nemen de wereld over. stapje voor stapje en opeens...HOPPA. Overal dagdraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Hé Brombeer...zal ik jou er dan nu maar bij zetten? Dagpact: Kruidenthee Lars lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Rustig an Lars.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Nog even op deze draad ter aanvulling. Ik hoorde vanmorgen dat toekenning beschermd wonen definitief is. Komt nu wel heel veel op me af. Pfff, even rustig worden eerst. En o ja, ik laat het aanmaken van dagdraden eerst maar over aan anderen. zijn toch allemaal foetsie lady jane, Quinn en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Spannend Suiker! Ik raak ook de draad kwijt haha! De 2.0 is voor sommigen wel bereikbaar....voor mij niet. Maar goed, ik sta ergens op een dagpact, dat is wat telt. Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Dagpact: Kruidenthee Lars Reacher Gefeliciteerd met je tien jaar Water! En Yvonne nog met haar vijf jaar stoppen met roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 En Suikertje gefeliciteerd! Er is nu vast wel iemand die op taart gaat trakteren! Een cola zero taart met chocolade graag Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 (Maar even een ditje en/of datje van een tot mislukken gedoemd dagdraadje naar hier kopiëren.) Zit een beetje tijd te doden.. zo naar de garage. Daar bouwen ze een andere autoradio in. Op zich kan ik dat zelf wel zo'n beetje, qua aansluiting, want dat is meestal een kwestie van stekkerblokjes aansluiten, maar deze moet met een speciaal blokje voor stuurbediening.. en ik heb altijd moeite om oude radio's uit de auto te krijgen. En ze doen dit bij "m'n" garage gratis. We zijn er goeie klanten. Wat aan één kant fijn is, aan de andere kant denk ik: hoe vaak moet je wel niet bij ze komen om 'goeie klant' genoemd te worden... Dat tijd doden lukt wel met dat ge-verhuis van draadje naar draadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Larsemannetje, jij kunt op dit moment wel een heleboel kalmte gebruiken.. maar hoe krijg je kalmte in zo'n oververhit keteltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Gefeliciteerd met je nieuwe autoradio Kohtje! Dat vieren we met taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 wat lief dat jullie zo blij zijn om mijn autoradio.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Als ik je zo lees dan helpt het jou vaak om iets te doen waarover je tevreden kunt zijn over jezelf Lars. Je bent nu bezig met jezelf uit te stressen omdat je niet uit die bui kunt komen en volgens mij raak je daar dan weer boos over op jezelf. Iets maken voor je kleindochter? Ik ga aan den arbeid. Muur is nog steeds vlekkerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 LadyJane fakir naar mijn hart Tot later lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Top, ze hadden hier dus niet op me gerekend. Tot zover de goede voorbereiding. Vanmiddag maar wat ontspannende therapie voor mezelf regelen. En nu off to work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Goedemorgen, De draad weer opgepakt zie ik Fijne dag mensen, maak er wat van! Quinn: boswandeling in Drenthe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 In principe kan ik daar per 15 april terecht, das wel heel snel he smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Hoi, krijg melding in scherm van forum of ik meldingen wil toestaan of blokkeren. Wat houdt dat in, iemand uitleg en/of advies. Heb nu nog niks aangeklikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Blokkeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Dat klink duidelijk Vasja, toch nieuwsgierig, wat gebeurt er als ik op toestaan klik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Als ik aangemeld ben en adb aan heb staan krijg ik notificaties als iemand een bericht plaatst, mijn naam noemt @erik citeert. Dan krijg ik rechtonder een schermpje en als geluid aan staat hoor ik een ping geluid. Als je blokkeert krijg je dit soort berichten wel te zien in dit forum maar niet als pop-up bericht (dat bericht dat plots in beeld verschijnt ook al ben je met iets anders bezig op je pc.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 2 uur geleden zei Bor: Dagpact; Kruidenthee Lars Reacher Bor Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden