Spring naar bijdragen

Maandag 20 maart 3.0


moderator

Aanbevolen berichten

Beste forumdeelnemers,

Op de één of andere manier is er wat misgegaan op de dagdraad van maandag 20 maart. Mij werd gevraagd dit op te lossen en ik heb geprobeerd de dagdraden 20 maart en 20 maart 2.0. samen te voegen, met het resultaat dat ook de 2.0 versie niet meer bereikbaar is. Hierbij open ik een nieuwe dagdraad (3.0) en denk ik dat we afscheid moeten nemen van de andere twee draadjes. Het is mij vooralsnog onbekend hoe dit kon gebeuren, maar ik zal onze administrator hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even op deze draad ter aanvulling. Ik hoorde vanmorgen dat toekenning beschermd wonen definitief is. Komt nu wel heel veel op me af. Pfff, even rustig worden eerst.

En o ja, ik laat het aanmaken van dagdraden eerst maar over aan anderen. zijn toch allemaal foetsie

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Maar even een ditje en/of datje van een tot mislukken gedoemd dagdraadje naar hier kopiëren.)

 

Zit een beetje tijd te doden.. zo naar de garage. Daar bouwen ze een andere autoradio in. Op zich kan ik dat zelf wel zo'n beetje, qua aansluiting,
want dat is meestal een kwestie van stekkerblokjes aansluiten, maar deze moet met een speciaal blokje voor stuurbediening..
en ik heb altijd moeite om oude radio's uit de auto te krijgen. En ze doen dit bij "m'n" garage gratis. We zijn er goeie klanten.
Wat aan één kant fijn is, aan de andere kant denk ik: hoe vaak moet je wel niet bij ze komen om 'goeie klant' genoemd te worden...:huh:

Dat tijd doden lukt wel met dat ge-verhuis van draadje naar draadje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik je zo lees dan helpt het jou vaak om iets te doen waarover je tevreden kunt zijn over jezelf Lars. Je bent nu bezig met jezelf uit te stressen omdat je niet uit die bui kunt komen en volgens mij raak je daar dan weer boos over op jezelf. Iets maken voor je kleindochter? :heart:Ik ga aan den arbeid.  Muur is nog steeds vlekkerig :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aangemeld ben en adb aan heb staan krijg ik notificaties als iemand een bericht plaatst, mijn naam noemt @erik citeert. Dan krijg ik rechtonder een schermpje en als geluid aan staat hoor ik een ping geluid. Als je blokkeert krijg je dit soort berichten wel te zien in dit forum maar niet als pop-up bericht (dat bericht dat plots in beeld verschijnt ook al ben je met iets anders bezig op je pc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...