Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goeiemorgen ^^ tis veels te vroeg -.-' ik wil slapen! XD Wat gaan jullie stemmen vandaag? ^^ Mooie dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen. Ja, verkiezingsdag vandaag. Vind het een spannende dit keer. Dagpact: Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen, de ene dag is de andere niet. Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen!! Ohw moeten jullie kiezen vandaag!? Kies goed! Is wanderer met verlof? Ik heb dat precies gemist. Lars Jannigje en vlokje Spirit, gij gaat zo goed!!! Petje af vrouwtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Ik moet me weer haasten Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 mogguuhh..... gelukkig heb ik het gister droog kunnen houden want ik wilde perse en hoe dan ook wat drinken, uiteindelijk met een oxazepam vroeg m'n nest ingedoken en ben er nu wel blij mee dat ik lekker fris uit bed ben gerold i.p.v. van half verrot en met een droge bek ......... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen MarQ, was er een speciale aanleiding dat je perse wilde drinken? Overigens goed opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen ! allemaal stembiljet gebruiken vandaag he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen lieve mensen! Kom je mee op het dagpact MarQ? Mooie dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Dagpact: Lars Quinn Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen. Gisteren prima dag na moe begin. Vandaag weer een volle dag praten bij traject. Eerst koffie. Stemmen ook. Ben er eindelijk uit wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Quinn Lieselotje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Dagpact: Lars Quinn Lieselotje jowan Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen frummers. Beetje grauw nog buiten, kil ook, maar wel droog. En wow, wat doen de vogels hun best om te vertellen dat het lente is. Vandaag dus stemmen..... en ik hoop zo dat we er voor zullen kiezen dat ons land een land is waar iedereen die dat nodig heeft een plekje kan krijgen.... Maar eerst koffie of thee Kom maar op met die 15e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Gister op de dagdraad een mooi stukje over 'relaties' van jowan. Waar ik vooral mee worstel, is de relatie met 'mezelf'. Met alle gevolgen vandien voor de relatie met 'de ander'. Er valt nog een hoop te ontdekken, en dat kan alleen maar zonder drank. Dat lijkt me een open deur, na de uitglijder van vandeweek, toch weer confronterend. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Dagpact: Lars Quinn Lieselotje jowan Kruidenthee MarQ Lieselotje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Wat een luxe-problemen Bor. Stembiljet ligt op stembureau, hoef je thuis niet naar te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Vergeet niet je paspoort of ID-bewijs he, anders kan je weer terug. Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goeie morgen. Ik heb 1 keer in m´n leven gestemd . Daarvoor nooit en daarna nooit meer. Ik zou niet weten op wie. Ze beloven echt van alles maar zodra het stemmen achter de rug is komt er weinig van terecht. Nee ik heb zo het gevoel dat ik bedonderd word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 erik, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Knap gedaan, MarQ. Bol, als je niet stemt, kies je ook. Namelijk dat wat de anderen voor je bedenken. Dan kun je net zo goed zelf wat bedenken. En, Bor, dat hoeft niet blind. Een paar partijen kun je wegstrepen, wat er over blijft vraag je gewoon je kinderen (of kleinkinderen) er één uit te kiezen. Zij moeten tenslotte nog een tijd rondlopen hier. Gisteren Jupiter goed gezien! Rechts naast de maan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Straks yoga, Het weer ziet er weer goed uit vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Bolletje hoi, Waarom dan niet de dierenpartij! Dat is echt wat voor jou. Een leuke en ook slimme meid is Marianne. En het rijkt verder dan de beestenboel ook op milieu zit je bij haar redelijk. We moeten naar een beter milieu, dat staat vast. Groet. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Goede morgen. Dagpact: Lars Quinn Lieselotje jowan Kruidenthee MarQ Bor Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Heb ik ook al zitten denken Soothe, misschien dat ik dat wel doe. Maar ik heb zo weinig verstand van politiek. Toen mijn man nog leefde Spraken we er wel over maar das helemaal over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden