Lieselotje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen, iedereen ligt nog op 2 oren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lieselotje Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen frummers. Het is gelukkig weer (even) opgehouden met regenen, maar er komt nog veuuuul meer aan. Binnen daarentegen is het droog en lekker warm. En staan natuurlijk koffie en thee klaar. We gaan er een mooie dag van maken. jowan ook binnen zie ik, fijn je weer te zien jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen, hier nog wel regen nu. Heb een goede dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Welkom terug Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen allen Het mag niet regenen want ik wil gaan lopen hardlopen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen. Vandaag weer een dag. Dat is ok. Stevige fietstocht (voor mijn doen) voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Hier schijnt de zon ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen Lika en Vasja, veel plezier met de buiten activiteiten vandaag Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Hier schijnt ie ook. Nog wel. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen! Zon door dakraam, 2e koffie op en boek bijna uit. Heerlijke zondag na fijne week vakantie. Maart..bijna lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goede morgen. Dagpact: Lieselotje Lars jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Klinkt helemaal heerlijk Vol, fijn. HIer schijnt inmiddels de zon ook gul. Dat is al het eerste puntje dat ik op mijn daglijstje met mooie dingen kan zetten Tijd om de schoenen aan te trekken en er met de hond op uit te gaan. Fijne dag mensen, maak er iets moois van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 26 minuten geleden zei Vasja: Goedemorgen allen Het mag niet regenen want ik wil gaan lopen hardlopen ^^ Je mag niet hardlopen want het wil gaan regenen. Regenen is 'de baas'. Regenen is Hogere Macht. ...en nu weg. Geen foutparkeerders. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 en hardlopen in de regen kan zo maar het begin zijn van leren te dansen in de regen♥ erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Of singing...in the rain! Geen idee wat 'het weer' gaat doen, maar nu schijnt de zon door mijn glazen dakje en daar geniet ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) Hoe is het gisteren gegaan Jane. Heb je wat kunnen delen en niet het gevoel gehad er helemaal alleen voor te staan? En een beetje kunnen pitten vannacht. 5 maart 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 5 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Eindelijk de was buiten drogen! Half Maart start mijn opleiding, na 10 jaar weer eens terug parttime studeren. Praktijk diplomaboekhouden is het plan! Reacher, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Wat een leuk plan Lieselot ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Qua weer woon ik in het verkeerde deel van het land, grauw en grijs hier. Veel succes met je studie Lieselot, zal wel even weer wennen zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goede morgen allemaal. Alles is goed hier. Dag 14. Ik sluit me aan bij t dagpact. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Goedemorgen Hier bewolkt, maar wel droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 5 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 Dagpact: Lieselotje Lars jowan Kohtje Wanderer Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) Bol het was alles. Verdriet en pijn, oud gemis. Maar ook 2 oud-kollega's waar ik destijds ook bevriend mee was, dus ik stond er niet alleen voor. Zou ik iemand hebben meegenomen, dan had ik deze kans weer niet gehad, lekker herinneringen samen ophalen, paar km na afloop samen opgelopen naar de trein, en vooruit ook mee omgereisd omdat het zo gezellig was. Ik droom me rot weer, maar word wakker in een fijne stemming en cirkels voelen weer nog ronder dan ze al waren.♥ 5 maart 2017 bewerkt door lady jane Reacher en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden