Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Vol:

Leuk he Yvon! Ik ben ook erg nuchter, maar hou er ook wel van om mezelf een beetje te kunnen plaatsen en van buitenaf te zien. Ik ga niet betalen voor meer dan die 2 gratis 'profielschetsen' maar ga die van mezelf wel bewaren en printen :)

 

Een vraag .. wie van jullie kent de omgeving van Haarlem en heeft tips voor dagje met kinderen ?

Een andere vraag .. wie van jullie hier heeft een museumjaarkaart ?

Ik zal daar ook niet iets betaalds vandaan halen Vol. Het aparte is dat alles wat ik via numerologie over mezelf lees zo enorm klopt dat ik er toch echt meer over ben gaan opzoeken..... 
Ik heb in een ver verleden in die regio gewoond. 
Indertijd had je in Bennebroek de Linneushof, was toen een heel grote speeltuin (de grootste van Europa beweerde men) en mooie grote bijzondere plantenkassen. 
Geloof dat het later een soortement van pretpark is geworden... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linnaeushof: daar ging ik heen met mijn verjaardagsfeestje ja. Nu, enorme speeltuin/ pretpark achtige toestand. Ik houd daar zelf niet van, mijn kinderen ook niet. Maar veel kinderen en volwassenen natuurlijk wel! (  mijn kinderen zijn waarschijnlijk ook de enige die nooit naar de Efteling zijn geweest, arme drommels....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Quinn .. bewezen onzin-app dus ;)

Zo, nu naar mijn werk. Heerlijk rustig kunnen opstaan, koffie, douche .. vergadering voor vanmiddag is afgezegd dus ik heb opeens zeeën van tijd om alles op orde te brengen.

Wel balen, ik heb het wel op orde op het moment dus vrees dat ik met minuren deze week doorkom :(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n app, hoe werkt dat? Is zo'n ding alleen voor op je telefoon of kun je die ook op een laptop hebben?
Ik snapp echt helemaal niet waar die dingen vandaan komen, wat ze doen, zijn ze duur of niet of juist gratis (o, o... die ollanders, hè fleur?) etc..

 

Smart, jij vroeg me gisteren:
"Koh, heeft jouw gevoel van euforie ook te maken met het ouder worden in het algemeen? (staat er bij jou al een 6 voor inmiddels?)"

Ik bedoelde te zeggen dat de echte waardering, het in het juiste perspectief zien van de voordelen van niet meer drinken pas kwam nádat ik
door een lange periode heen was gegaan waarin ik dacht dat die voordelen eigenlijk niet zo erg opwogen tegen de nadelen, oftewel dat ik
vond dat het eigenlijk allemaal wel meeviel toen ik nog dronk en dat drinken soms best wel 'verlichting' bracht. Maar na langere tijd
niet gedronken te hebben en meerdere keren droog door zo'n 'ik-zou-d'r-nu-best-wel-één-kunnen-gebruiken-moment' heen gegaan te zijn
en drank steeds minder voor de hand liggend werd, minder reflexgedachte, groeide er een soort tevredenheid, aanvaarding met/van
het leven in z'n algemeenheid. Zonder drank dus.
Met leeftijd heeft dit volgens mij niet zo veel te maken. Meer met ervaring... de ervaring van langere tijd geen alcohol.

Om nog even je 'nieuwsgierigheid' te bevredigen:  nee, nog geen 6 voor m'n leeftijd.. nog een maandje of tweeëneenhalf. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...