Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 februari 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Moet toch wel fijn zijn om te horen rosa maar ook goed voor jezelf zorgen hoor.

Hier nog kiespijn vrij. Straks naar mijn werk voor een paar uur en dan een lening aanvragen bij de SON zodat ik mijn schuldeisers eindelijk kan afbetalen en de beslaglegging op mijn uitkering er af kan. Krijg ik voor het eerst in mijn leven vakantiegeld:D. Tip betaal nooit de schulden van je (ex) vriend want dan ben je zelf de pineut. Ben al mijn hele leven aan het afbetalen. Met die lening zit ik nog anderhalf jaar aan de SON vast en dan.....schuldvrij!!!

Iedereen een fijne dag gewenst.

bewerkt door Sis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers....
Hier heerlijk geslapen, maar had eigenlijk nog wel even willen blijven liggen... 
In ieder geval staan koffie en thee weer klaar
vollekoffiekan1.jpgtheepot2.jpgcola1.jpg
Buiten is het inmiddels helemaal licht, heerlijk, we lopen nu echt richting lente. 
En het ziet er naar uit dat het tot vanavond droog blijft, hier in het noorden dan... 
Nou, kom maar op met die dinsdag..... we zijn er klaar voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Nadia en Kohtje
Gaat het nog steeds redelijk met je? 

Heb net dat smipe even gedaan... Leuk!!!!!! 
Ben gek op allerlei testjes... hecht er over het algemeen niet veel waarde aan, 
maar gewoon voor de 'leuk'... 
Deze klopte heel erg, maar is dan ook gebaseerd op numerologie, en hoewel 
ik van nature erg nuchter ingesteld ben hecht ik daar toch net iets meer waarde aan. 
Verdiep me er toevallig de laatste tijd iets meer in en er klopt gewoon heel veel... 
Leuk dus Vol! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk he Yvon! Ik ben ook erg nuchter, maar hou er ook wel van om mezelf een beetje te kunnen plaatsen en van buitenaf te zien. Ik ga niet betalen voor meer dan die 2 gratis 'profielschetsen' maar ga die van mezelf wel bewaren en printen :)

 

Een vraag .. wie van jullie kent de omgeving van Haarlem en heeft tips voor dagje met kinderen ?

Een andere vraag .. wie van jullie hier heeft een museumjaarkaart ?

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...