Antoinnette Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen, Suikertje. We zijn er vroeg bij. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen! Hier tandjes poetsen en ervandoor. Maak er een alcohol de baas dag van! Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen allemaal. Fijne dag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen allen ^^ een prachtige dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen frummers. Nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen, en dat elke dag weer, mooi eigenlijk. Het wordt al licht, buiten is het een beetje herfstig, maar binnen staan koffie en thee te wachten... Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 (bewerkt) Ik wordt toch een partijtje ellendig wakker.... Alchohol is echt mijn grootste vijand. *zooi 20 februari 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Een goede morgen allen, dat iedereen maar in ieder geval 1 leuk ding mag meemaken/doen vandaag! Of dat nu een nieuwe auto kopen of een heerlijke tosti ham/kaas eten is maakt niet uit. Lika, smart, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen! Half dagje werk vandaag, als ik eenmaal wakker/gedoucht en aangekleed ben gaat dat prima Ik ga eens kijken wat voor leuks de dag voor me in petto heeft! Yvonne, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Reacher: Stond niet op het dagacties maar kan me nuchter aanmelden. Ik ga de halfvolle fles cola leegdrinken en onwijs veel Fleurtje liken Fleurtje for president Weltrusten voor straks! Hou je wel even in de gaten wié de fles cola hier neerzet maat? Monster, smart, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Jaaaaaa, that's the spirit.... de dag heeft altijd wel leuke dingen voor ons in petto... Kan een lekkere tosti zijn of een krokus die je zomaar ergens ziet staan... En in geval van nood kun je altijd nog het fenomeen zelfspot ten tonele voeren.... . Over het algemeen dan Reacher en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen. Eerste leuke is alvast dat er een enorme berg was ligt ėn dat ik een werkende wasmachine heb. Ik zeg: een win- winsituatie! slaap je nog @Lars? @Lieselotjewat is er aan de hand? Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Fijn. Hoe is het het Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Bakje koffie voor Lars dan maar.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Dagpact: Lars Lieselotje Maar weer eens goed gebruik maken van het dagpact. @Lika zie mijn draadje "just do it" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Knuffel voor Lars! Wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 11 minuten geleden zei Lieselotje: Goedemorgen, Dagpact: Lars Lieselotje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Is daar een speciale reden voor Lars dat je je depressief voelt? Kan het door de medicatie komen misschien? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goedemorgen Vandaag vijf maanden nuchter! mooie dag iedereen aloha Sis, rapilos, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 @Lars waar komt dat vandaan? @Momentum super prestatie gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 geen bijzonderheden wel een droge afmelding voor gisteren Ben trouwens ook mn anti depressiva aan het afbouwen en dat gaat best wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Klinkt ellendig Lars, sterkte, hoop dat het wennen toch snel zal gaan.... Momentum.... klasse man. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Wat goed, Momentum! Ik miste je op het Dagpact, maar gelukkig voor een goede reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Morgen. Goed je weer te zien Momentum, vijf maanden, top. Vervelend en moeizaam weekend gehad, maar ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 Goede morgen, Dagpact: Lars Lieselotje Nadia Kohtje Een applausje voor iedereen die gisteren (weer) droog is gebleven. Vandaag ga ik de hele santekraam weer aan zonder me druk te maken of ik wel of niet zal drinken. Ik drink vandaag namelijk niet. Heb ik met mezelf afgesproken. Zo. Mooi geregeld. Was alles maar zo simpel.. Sis, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden