Reacher Geplaatst 12 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2023 Jij mag mij altijd knuffelen bloemenmeisje Lief, dat ben je! Yana, Francoise en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 Leuk dat je hier weer terug bent, @Reacher. Ik heb je gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 Hoi lieffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2023 Op 13-10-2023 om 22:52 zei Bob: Leuk dat je hier weer terug bent, @Reacher. Ik heb je gemist! Ik heb jou ook gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2023 Op 14-10-2023 om 11:25 zei Francoise: Hoi lieffie Ha schatteke Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2023 Rapport Share Geplaatst 17 november 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2023 Op 17-11-2023 om 19:53 zei Jannigje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april Ik ben wel vaker een tijdje niet op het forum geweest en terug gekomen. Maar ik voel me fundamenteel anders dit keer. Er zijn bij mij scherpere randjes bij gekomen. Het voelt gek genoeg goed. karin123, Etty en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 26 april Rapport Share Geplaatst 26 april Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april Artax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 26 april Rapport Share Geplaatst 26 april Hoi!!🥰 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april 17 uur geleden zei Reacher: Er zijn bij mij scherpere randjes bij gekomen Ik begrijp niet wat je bedoelt, geeft niks maar als je zin hebt om uit te leggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 11 uur geleden zei Artax: Hoi!!🥰 Hoi! 🥰 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 3 uur geleden zei Yana: Ik begrijp niet wat je bedoelt, geeft niks maar als je zin hebt om uit te leggen? Zodra ik precies weet pen ik het neer @Yana. Het heeft te maken met door angsten heen gaan, door verlies ook. En daar niet zonder kleerscheuren uit komen maar ook minder een flying fuck geven daardoor. Ik weet niet precies of dat goed nieuws is voor anderen, maar het geeft kracht aan mezelf. lady jane, Mai, Oskar en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april voor mij klinkt het als groei @Reacher ik vond je al geen doetje en een scherp randje houdt niet alleen jou scherp van al te lief gaat ook een ander niet nadenken/voelen/groeien Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei Liefste Reacher. Reacher en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 9 uur geleden zei Quinn: Liefste Reacher. Één kat maar? Ik wilde eigenlijk een heel bosje katten.🥹 Zó ontzettend blij dat er er weer bent. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei kattenstaarten dan maar @Reacher om je even zoet te houden. Reacher en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei PHOTO zo genoeg..?? lady jane, Yvonne en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei Wat lief! Dat is net voldoende Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei ik ben in de war. Het oprakelen van trauma bij forumgenoten, bij mezelf is onderdeel van de verwarring. Het medelijden met een mogelijke pleger, iets wat ex slachtoffers vaak hebben, omdat ze warped zijn. In mijn geval bemakkelijkt omdat ik zelf geen kinderen heb. Het gevoel te hebben iets op te blazen wat er misschien helemaal niet is, het is misschien alleen een oude man die dankbaarheid om aandacht verwart met lust. Voortaan nadenken voor ik iets schrijf. Alle steun die ik heb gekregen en alle steun die we elkaar hebben gegeven hebben goed gedaan. lady jane, Francoise, Roberto en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Was niet jouw schuld, absoluut niet! Het was een samenloop van omstandigheden en berichten. Daardoor reacties en hoe pijnlijk soms ook misschien was het wel nodig voor een ieder die zich geraakt voelde, het terug kunnen reageren. Ook voor Claudius ja dat ook zeker. Dat vergat ik gisteren even. Die kant had ik nog niet zo bekeken. Dank voor het duidelijk verwoorden want ik voelde mij vandaag murw. En kon er geen woorden meer aanbesteden. Ik ga mij richten op mijn 4 nachtdiensten. Hou je goed net als de rest. Reacher, Roberto, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Lieve @Reacherje omschrijft het heel duidelijk. Alle begrip en liefs. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei (bewerkt) Hi reacher, hou je taai😺 Heb je berichten gelezen en je schrijft zoals ik het zie met respect voor de ander en ook en dat is wat je ook knap doet, respect voor je eigen grenzen. 23 mei bewerkt door Berkje Francoise, Reacher en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden