Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik begrijp het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Misschien kun je de angst toelaten en er vertrouwen naast zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 4 minuten geleden zei Lika: Ik weet ook niet waarom onze emoties soms zo de overhand nemen. Je kunt trainen om het minder te laten worden. Toch gebeurt het soms. Is niet erg. Gaat echt weer over. En als je dan moet huilen, dan huil je. En als je bang bent, ben je bang. Geeft niets lieverd. Wat zou jij tegen dit huilende meisje in jezelf willen zeggen als het niet jijzelf was? Dat ze zich moet verstoppen en moet wachten tot het weer veilig is. Maar er is niet iets om bang voor te zijn. Dus dat zou raar advies zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Dat helpt wel Lika, dat beschrijft wat er nu gebeurt. Alle systemen staan op rood en ik vertel mezelf dat ik moet zorgen dat ik veilig ben, terwijl ik niets zie om bang voor te zijn. Een heel oud mechanisme is getriggerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Geef dat meisje maar een hele dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik ga nu proberen te slapen, bedankt dat ik even tegen jullie aan mocht huilen Lars en Lika. Morgen de zoveelste dag met plofogen op het werk, pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Krijg jij er 1 van mij en ik houd je lekker vast, heel stevig, net zolang tot je niet meer bang bent Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Wat lief van jullie! En Cleo, naar jou kan ik nog wel een uurtje luisteren Ik heb heel diep gezeten, waarbij ik blij ben om op te merken dat ik op het dieptepunt hier om hulp heb kunnen vragen op het forum. Ik heb ook wel dat ik me helemaal terugtrek, maar dit keer niet. Het heeft wel geduurd voordat ik opkrabbelde. Ik heb die nacht bijvoorbeeld maar drie uur geslapen en nog ben ik shaky. Dat liefde voelen is een pijnlijk iets. Het heeft van alles met afhankelijkheid en geen controle hebben te maken. Niet dat ik verder geen liefde voel natuurlijk, liefde voor kinderen is echter van een ander kaliber (voor mij). Maar alles lijkt goed te gaan met mijn kleine grote leenkind. Iets heel anders; ik krijg vanaf vandaag twee kittens te logeren. Ik weet zeker dat Socrates daar wel iets over te filosoferen heeft en ook Plato zal er een invalshoek op hebben. Dus.. ik hoop dat de kittens het eens worden met mijn mannen. Mijn Socrates moet namelijk niets van Sartre of Camus hebben. Dus dan zit je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Maar niet gedronken toch? twee poezen logeren je hebt de vogls toch niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Mr. Green is weer terug naar zijn huis, ik verwacht dat hij binnenkort daar een mrs. krijgt. Eh, of een mr. Ik heb niet gedronken, maar ik kan niet zeggen dat dat makkelijk is geweest. Op sommige momenten was het gewoon goed dat de winkels dicht waren, vooral het niet kunnen slapen hakt erin. Het rationeel denken is dan weg en dan wordt het toch puur op wilskracht niet drinken. Of dus op het feit dat de winkels dicht zijn. Blij dat je weer terug bent hartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 En ik ben blij dat ik je weer hier tref, grote lieverd! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Soms helpen sluitingst.ijden je meis. En jij hebt niks online besteld of per tel.en bent niet naar n nacht winkel gegaan. Niets doen is ook iets doen.iets goeds voor jezelf in dit geval dus. Good for you Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 Dank jullie wel inderdaad heb ik de keuze gemaakt om niets te halen LJ. Ik heb inderdaad twee filosofen die per ongeluk in kattenkostuums zijn reïncarneerd Knakker Ha Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 23 september 2018 Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 14 minuten geleden zei Reacher: Ik heb inderdaad twee filosofen die per ongeluk in kattenkostuums zijn reïncarneerd Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Even op mijn eigen draadje, ik heb zo een spoedafspraak bij de dierenarts met Socrates. Niet plassen is inderdaad wel reden om hem na te kijken. Ook als hij zijn oor niet zou openkrabben, zonder kraag zou naar buiten laten gaan om hem te laten plassen geen optie zijn, bedacht ik mij later. Als hij buiten is kan ik nog steeds niet zien of hij plast. Met blaasgruis geschiedenis beter om naar dierenarts te gaan. Aan blaasgruis al wel eens eerder een kat verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden