Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari


Quinn

Aanbevolen berichten

Suikertje, goed dat je ze hebt gebeld en fijn dat je vanmiddag meteen terecht kunt. Hoop dat het je gaat lukken om er heen te gaan. Is er anders een optie dat ze bij jou komen, of dat er iemand met je meegaat misschien? Sterkte, die angst is rot om in te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben terug van de psycholoog. Toch gelukt om daar te komen. Wat een overwinning. 

Ben nu doodop. Hoop dat het morgen beter gaat, maar mag ik niet aan denken nu van psych en ze heeft gelijk, maar gedachten zijn een raar ding.

Spirit ik ben 51 jaren jong, maar wel een beetje een digibeet, heb ook geen smartfoon, alleen vaste telefoonaansluiting. 

 

bewerkt door Suikertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat het gelukt is, zeker weten een overwinning, iets om misschien als het lukt trots op te zijn ook. Hier zeggen ze iets als dat een gedachte niet meer is dan dat, een objectief iets waar je verder geen waardeoordeel aan hoeft te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het menu naar Account gaan - Accountinstellingen en dan onderaan notificatievoorkeuren. Daar kun je van alles uitzetten.

Bij account en gevolgde bijdragen kun je notificaties uitzetten wat je volgt

@Spirit. Internetdaten? 

ps: ow heb dikke letters sorry frummers

bewerkt door Lieselotje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klassement?? 

Goh dit is nu de tweede keer dat ik mee maak dat het forum verandert. Vorige keer vond ik het ook zo verwarrend, maar dat heb ik uiteindelijk ook overleefd. Zal dus nu ook wel gaan lukken, zucht. 

Naja genoeg geklaagd, ik zal er aan moeten wennen. Ik ga maar eens kijken of ik ergens chocola kan vinden...dat helpt altijd, grijns. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...