Quinn Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen. Alweer maandag, alweer een nieuwe week. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen. Ik ga trachten er een boosloze dag van te maken. basta en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen Mooi voornemen Lika, ik ook Mijn man heeft vannacht beneden geslapen, ik schijn nogsteeds benauwde hoest/kreunende nare geluiden te maken Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen. Nieuwe week, ja, en het wordt weer een winterse ook, met vorst en zo. Een boosloze dag, dat vind ik een strak plan, Lika. We gaan ervoor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen frummers. Een blije dag dus.... ik doe mee. Beginnen maar met koffie en thee Buiten nog hartstikke donker, maar niet echt koud, weinig wind en droog. Binnen al weer lekker warm en licht. Kom maar op met die blije dag... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Blij is wel een grote stap verder hoor. Boosloos ben ik al heel tevreden mee ;-) Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goede morgen, zegt degene met een kater. Me voorgenomen om deze hele week niet te drinken. Tot morgen Dagpact: Quinn Nadia Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Oei Lars, beterschap, je bent nogal eens de klos geloof ik? Tsja Hallo... wij zijn kont brandt..... veeeeeeeeeeeeel water drinken dan maar he? Pfff Lika, is er een speciale reden dat je wél boos zou zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Sterkte weer Lars ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen Beterschap Lars Dank voor de koffie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Zie dat Vlolkje hier gisteren even was. Mooi je toch weer even te lezen. En ja, wat moet dat vreemd zijn (om maar een neutraal woord te gebruiken) om palliatieve zorg te krijgen. Petje af voor jou houding hoor Vlok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen Vol en Suiker... Gaat het nog steeds de goede kant op Suiker? Pfff, ellendig toch Vol, schiet niet op he? HIer ook weer opeens snipverkouden trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen, Utrecht 4de plek Gaat een koud weekje worden, hier ook weer een loopneus brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Het gaat op en af Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 goeie morguuuhh...... rol d'r net weer uit zonder brak te zijn , wat is dat toch heerlijk en zonder eerst een sloot water te ,moeten drinken om die houten bek weer normaal zien te krijgen....... ik hoop op een fijne dag zonder craving momentje want dat kan je hele dag verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Vlokje ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goeiemorge beste mensen, ik ben nu ruim 1,5 jaar gestopt met alc, ik wil mijn ervaringen delen met jullie! het is vaak moeilijk geweest, maar het was de moeite meer dan waard! Doordat ik stopte met alc., kwamen de juiste mensen, op mijn pad. Het stoppen met alc. was moeilijk, maar lukte goed, maar toen ik gestopt was, vond ik mijn leven maar saai geworden en ik had geen zin, om iets nieuws aan te pakken. Er kwam weer iemand op mn pad, die met veel liefde, het beste in me naar boven haalde! Ik heb het dan wel zelf gedaan, maar zonder hun liefdevolle hulp, was het me niet gelukt! Doordat ik gestopt was, kwam dit proces, met de juiste mensen, op gang!! Fijne dag allemaal Lika, kruidenthee67, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen Berdt en Marq. Klinkt goed heren.... En Suiker, ik wens je voor vandaag alleen maar 'ops' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Dank je wel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 @Yvonne, nee geen speciale den om boos te zijn, behalve burn-out en hormonaal. Daarom wil ik het dus ook niet. Ik ga die frustratie van het begin van gisteren mezelf vandaag niet aandoen ( en niemand in mijn omgeving;-). @Lars: wat ontzettend vervelend voor je. Weer ziek. Bah. Je krijgt het wel voor je kiezen. Verklaart wellicht wel je heftige emoties? @Vlokje: ik ken je niet, maar ik wens je heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 goedemorgen, Dagpact:QuinnNadiaHallo kohtje hier ook boosloos mag ik hopen. boos is bij mij meestal het startpunt van 'op zoek gaan naar mijn gelijk'. terwijl ik donders goed weet dat als ik mijn gelijk moet zoeken, ik het niet heb.. zoeken naar geen speld in een hooiberg, dus. totaal nutteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 o, ik zie dat lars er tussenuit geknepen is, ergens onderweg.. Dagpact:QuinnNadia LarsHallo kohtje zo. je staat er weer bij. waarschijnlijk heb je er niets van gemerkt. beterschap, man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goeie morgen mensen, Vandaag krijg ik een neuropsychologisch onderzoek. Ze gaan kijken in hoeverre mijn infarct schade heeft veroorzaakt. Ik hoop dat het niet veel is. Ja ik ben veel emotioneler geworden. Ook kunnen ze zien of die depressie veroorzaakt wordt door het infarct. Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goedemorgen luitjes! Het weekend zit erweer op en weer fris en fruitig aan de nieuwe week beginnen. Beterschap voor de patientjes! Dagpact: Quinn Nadia Lars Hallo kohtje Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden