Lika Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen frummers, Vroeg wakker. Heerlijk geslapen. Extra deken is de tip! Tandvlees heeft ook lekker geslapen ;-) Spirit: sterkte vandaag. Het gaat voorbij en dan ben je blij. Sbs, Lars, Jannigje en :Bor ❤❤❤❤ De rest ❤ Januari is voorbij. Heerlijk. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen Lika, en alle anderen die nog niet op zijn. Hier al vanaf 4 uur wakker, maar doodmoe. Oppassen geblazen dus...niet teveel hooi op mijn vork nemen. Wel net al gestreken, afgewassen, gemaild en wat voor mijn werk gedaan. Nu maar richting badkamer en hopelijk vanmiddag na mijn werk nog even wat rust kunnen pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Ai, is wel heel vroeg Nancy.. rustig aan ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 (bewerkt) Ja rustig aan lika niet te veel hooi op je vork nemen. Dagpact: Lars Hallo 1 februari 2017 bewerkt door Hallo Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Ha lieve Lars, ik was ook weer in slaap gevallen. Het komt goed. Eerst koffie. Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Lars Hallo Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Koffie zit er al in, laarsjes gepoetst, afwas nog even weg werken en dan hop, op de fiets naar het werk. Hallo en Lars ook een goeiemorgen. Fijne dag allen, ben weg! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Nog even, goedemorgen ook voor Nadia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 (bewerkt) Wat fijn Lika dat je lekker hebt geslapen en je tandvlees ook 1 februari 2017 bewerkt door Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 goedemorgen, Dagpact:LarsHalloNadiaLieselotje kohtje alleen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen Goed geslapen. Gister besloten vandaag dagje thuis te blijven om hopelijk niet belabberder te worden. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedkoper Vol. Want al is het al februari, die lente is er nog niet.... Ik heb gisteren vakantiehuisje gevonden. Niet duur en piepklein voor 4 mensen en een hond, maar ach. Binnenzitten is niet onze intentie tijdens vakanties. Zin in. Zin in. Zin in. Vandaag weer scholen kijken. En kinderen uit school verwelkomen met kaashapjes van bladerdeeg. Is grote favoriet. Gisteren ook aanbod voor werk gekregen. Ik zit nog midden in die burn-out en ik herken nu zo dat alles of niets gedrag bij me. De kunst is eerst adem te halen, na te denken wat echt goed voor mij is, nog een keer adem halen. Etc. Anders zit ik zo nog langer thuis. Eerste neiging is : hoppa, gaan!!! Nu, niet seffens, maar maintenant, heute. Man herkende het ook van mij. Hield me rustig op de plaats. We hadden laatste gesprek.niet drinken is 1 ding en heel goed, maar we zijn allebei bang voor verval in iets anders. Kopen, eten. Zoiets. Vinger aan de pols. Niet alles of niets. Zen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Leuk vakantie-vooruitzicht! Zennnn verder ja! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goeie morgen mensen. Leuk hé Lika dat voor genieten? Rustig aan Nanc dan breekt het lijntje niet. Goeie keuze Vol. Vandaag precies 3 weken aan de paroxetine. 't Gaat heuuuuul langzaam vooruit. Lika, Vol en JaNina reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen. Vandaag creatieve therapie en meditatie enzo. Het hoofd leegmaken en rust geven, zeggen ze. Mijn hoofd heeft helemaal geen zin in leegte en rust. Dagpact: Lars Hallo Nadia Lieselotje kohtje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen frummers. HIer ook al even bezig geweest, maar dan nu toch eindelijk de koffie. Buiten waait het nogal, het is waterkoud, maar het regent niet. Binnen is het lekker warm. En vandaag is het de eerste dag van februari, een stapje dichter bij het voorjaar.... Vol en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen allen @Quinn: hoofd heeft geen zin in leegte en rust? Leegte kan ik me wel voorstellen ^^ maar rust wil je toch wel? ^^ @Lars: dat klinkt niet beste heej hoop dat je wat opfleurt ^^ Hier schijnt de zon even wakker worden en dan hardlopen en dan aan school werken. Mooie dag toegewenst mooie mensen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Mogguh allen, Rust in mijn hoofd wil ik ook wel, ook in mijn oren, maar ja, die blijven gewoon doorfluiten alsof ik in een vliegtuig zit. Zal vandaag maar geen zout-grapjes maken, want daar blijk je strafpunten voor te krijgen... Toedeloe. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 jeetje, die grapjes moet je gewoon met korreltje zout nemen hoor ! Sis, JaNina, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen allemaal, ik heb een paar dagen niks van me laten horen maar ik tel gewoon door. Vandaag 123 dagen droog Ik heb het erg druk gehad vandaar dat ik even wat stil was. Afgelopen weekend naar een seminar geweest en dat was echt èèn van de beste die ik ooit heb gehad. Wat een energie, openheid en kracht was daar aanwezig. Ze hebben zelf ook een school waar ze dojo geven. Ik ben helemaal opgeladen en zo blij. Ik wou dat iedereen dit zou kunnen ervaren! Een gezegende dag voor iedereen! smart en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Dagpact: Lars Hallo Nadia Lieselotje kohtje Quinn Sprit Sis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Dagpact: Lars Hallo Nadia Lieselotje kohtje Quinn Sprit Sis smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Dat vond de moderator dus niet, beetje zouteloos. Sis, waar ze dojo geven? Een dojo is een zaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Goedemorgen! Wat naar om steeds dat gepiep te moeten horen!! Volgende week weer kouder weer: nog even wachten met zout strooien Asterix Hier waait het en hoor ik af en toe het eea rammelen; maar het is droog. Een vrije dag vandaag; ik heb veel leeswerk en vanavond yoga. Tot later en heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Oh Asterix, die pieporen... Mijn zoon zet wel eens een 'lekker metronoompje' aan als het hem te (horen)dol wordt, bijvoorbeeld tijdens het studeren. Dan is het te stil en hoort hij het suizen te goed. De gewone metronoomtik is te schel, maar hij heeft nu een fijn plokje (??) Echt verhelpen kan niet, hè? Jij zult ook wel alles geprobeerd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden