Yvonne Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 De hele discussie is verwijderd van Lars zijn eigen draadje Toine... En denk dat het weinig zin heeft er verder op in te gaan, dat geeft alleen nog maar meer problemen ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Luitjes, ik moet er vandoor... wordt alweer rennen zie ik. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Wel graag even je eigen kopje afwassen straks Dag dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Moet ik de boel wel neerzetten natuurlijk. Haastige spoed.. .. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Goeie morgen. Gisteren een erg moeilijke dag gehad, en het lijkt of ik niet meer alleen kan wonen. Ik wil proberen of ik een tijdje opgenomen kan worden. Wat zijn de wintermaanden toch moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 oh jee Bol wat erg zou je niet liever een lange poos logeren bij schoonzus? Ik heb een iniminie logeerkamertje maar daar pas je ook wel in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Jeetje Bol, dat klinkt naar. Mag ik vragen of je gedronken hebt gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hoe bedoel je dat het lijkt of je niet meer alleen kunt wonen Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) dames en heren moderators, betreffende frummer kan zich pruma verweren blijkbaar mogen wij dan nu ook transparanter reageren? Want ik ben het niet erg eens met bovenstaand excuus. 19 januari 2017 bewerkt door moderator lidia, Quinn, erik en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 nee he bol, jij drinkt echt niet meer maar je klinkt o eenzaam meis. Een opname is zo drastisch en daar horen dan weer medicatie enzo bij, ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij van opname beter wordt en hoe lang? En daarna thuis dan weer? Het wordt elk jaar weer winter. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Nee Jane Schoonzusje drinkt teveel, Nee hoor Meya drinken is geen probleem meer. Dat gevoel heb ik ook Vasja. Ik word gek van het alleen zijn, maar teveel mensen geven ook weer teveel prikkels. Ik weet het niet meer. Het is wel ze dat het iedere winter raak is, alleen de vorige en deze winter is het veel erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 goedemorgen, Dagpact LarsMomentum Quinn vasja leila Stekker kohtje zo. in elk geval vandaag. met een ietsiepietsie kalmte en onderwijl een behaaglijke hoeveelheid ervaring heb ik er vertrouwen in. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Fijn dat drinken geen probleem meer is (en ook een heel klein ietsiepietsie jammer want anders was het probleem duidelijk en de oplossing ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dat is een ietsiepietsie grappig: Kohtje en ik schrijven om 8.56 tegelijk het woord 'ietsiepietsie'. Ik schrijf volgens mij nooit 'ietsiepietsie'. Jij Kohtje? Kohtje, smart en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 bolletje, heel veel sterkte, meidje.. moeilijk, zulke ingrijpende veranderingen in een soepel lopend leven. toch blijkt meestal achteraf vaak dat er zich altijd wel op de een of andere manier een oplossing aandient. mensen kunnen zich vaak beter aanpassen aan andere omstandigheden dan ze van te voren kunnen en/of durven bedenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dat is een ietsiepietsie grappig: Kohtje en ik schrijven om 8.56 tegelijk het woord 'ietsiepietsie'. Ik schrijf volgens mij nooit 'ietsiepietsie'. Jij Kohtje? hahaha.... nee, ook nooit nancy, lady jane, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 dames en heren moderators, betreffende frummer kan zich pruma verweren blijkbaar mogen wij dan nu ook transparanter reageren? Want ik ben het niet erg eens met bovenstaand excuus. Dat inderdaad. Als het dan toch uitgepraat kan worden... Zo groepsgesprek, goed moment om te gaan pitten. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 zeg nooit nooit☺ ik ga lekker een dagje saunaaien anders kom ik nooit meer los van jullie en ik was nog wel aan het afkicken van mijn forumverslaving Kohtje, Meya, Sita2 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hahaha xD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Saunaaien hi hi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ben er weg van hub. Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Koud vandaag Ooit wordt het weer zomer Bol, Wat vreselijk vervelend dat je je zo rot voelt, Misschien hier maar veel komen praten dan ? Opname, is inderdaad ook niet zomaar iets he Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Goeiemorgen, Veel te vroeg wakker hier. Iemand appt me en dan hoor ik kennelijk dat geluidje uit de verre woonkamer. Aan de apper schreef ik: het is koud maar binnen is het lekker warm en toen moest ik aan Yvonne denken Is Yvonne medemoderator? (flauw he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dagpact LarsMomentum Quinn vasja leila Stekker kohtje smart Nog maar zo'n lekker bakje koffie van Yvon inschenken! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact Lars Momentum Quinn vasja leila Stekker kohtje smart Nadia Heb een ietsiepietsie mooie dag, allemaal! 17 januari 2017 bewerkt door Nadia basta en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Wat een heerlijke vrieskou net terug met de honden en ben weer helemaal fris smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden