Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 https://decorrespondent.nl/4034/deze-radicale-drugsprofessor-vindt-verslaving-flauwekul/510991415066-cba59522 I like!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2017 Dank je!! Had het artikel zelf gemist bij de Correspondent! Ik hou van vrijdenkers!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Dankjewel Smart!!! Werkte daar al als Flexer, maar nu dus als vaste medewerker aangenomen. Tis precies de baan die ik wil. My dream job rapilos, smart en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 (bewerkt) Dan nog beter Vasja. Lacht het leven je toe voor je gevoel? 9 juni 2017 bewerkt door Lika Gekke typefout Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Ja zo voelt dat wel ja alsof ik aan het begin van mijn perfecte leven sta. Perfecte baan en perfecte man die geweldig bij me past smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Geniet ervan! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Wat geweldig Vasja, gefeliciteerd. Aan het begin van een perfect leven staan, wat riant! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2017 Jaaaa Dankje Basta ik koester dit ^^ Sita2, smart en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 9 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2017 Kom jouw draadje tegen Vasja, je hebt al zo vaak iets liefs op mijn draadje gezet dat ik hier even ben gaan lezen. Helaas niet alles gelezen want ik moet straks werken, maar jeeej wat gaat t goed met jou!! Je mag trots op jezelf zijn, lekker van genieten hoor!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2017 Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Jippie! En een perfecte kat heb je ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Graag wil ik nog even kwijt dat dit forum mij enorm geholpen heeft!! dank jullie wel allemaal! het lukt me helaas niet om het forum bij te houden maar als Reacher en ik getrouwd zijn kan ze voor ons samen spreken Jullie zijn geweldig!!! Sita2 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Blij van je te horen! Mooi dat het je goed gaat. Enorm fijn. Af en toe een update zou ik fijn vinden, maar voel je niet verplicht. Dag lieve Vasja! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Hee Vasja!! Dikke smok van mij fijn dat het goed gaat!!!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Wat FIJN dat het zo goed gaat! We wachten jullie trouwdag dan maar af Liefs Sita Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Kokosmacroontje! Daar was je nog even! Ik zal je als forumverloofde vertegenwoordigen in de discussies alhier Tja minder tijd op het forum = meer tijd voor MIJ Ben superblij dat ik jou heb leren kennen! Zettum op! Sita2 en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Op 8-6-2017 om 22:33 zei Vasja: Ja zo voelt dat wel ja alsof ik aan het begin van mijn perfecte leven sta. Perfecte baan en perfecte man die geweldig bij me past Het kan dus!! Wat mooi. Geniet maar mooi mens Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Hallo ik ben hier weer omdat ik merk dat het me zwaar valt de strijd in m'n eentje te voeren -.-' de verslaving begint me weer lastig te vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Blaadjes vallen van de bomen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Welkom terug. En hoe valt ie je lastig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 She's back!!! Welkom terug. We zijn er nog. Last van lastigvallers....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 10 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2017 Als het in je eentje te zwaar word dan gaan we er weer met zijn allen tegenaan Vasja! Weg met die lastigvallers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2017 @Vasja!!!! Gaat het even minder lief suikerchocolaatje? Dan kom je hier toch even schuilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Hoi Kruidenthee, Lika <3 en Charisma ^^ en m'n Suikerdruifje Wat fijn dat jullie er zijn ^^ Ik drink steeds vaker terwijl ik het niet echt wil. Het heeft me in het verleden geholpen om dan hier te komen en dat zal me nu weer helpen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden