Spring naar bijdragen

Zo dan!


Vasja

Aanbevolen berichten

Hey lieverd :wub:

Ja het niet-drinken gaat goed ^^ nu ik klaar ben met school focus ik meer op sporten, maar ik voel me nogal veel verdrietig. Weet nog niet waar het vandaan komt...

Het idee om te drinken kwam ook wat meer naar boven, maar dat ik heb ik snel aan de kant kunnen schuiven, wil me nooit meer zo voelen als toen. 

Dusja, nog maar even puzzelen waar dit vandaan komt. Maar verder gaat het goed!! :)  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kokosmacaroomtje!

Beweging is echt een van de beste dingen tegen drank denk ik. Je bent aan het opbouwen inplaats van je lichaam aan het afbouwen. Misschien heb je verdriet omdat whiskey ook stond voor een stuk leven dat je nu anders hebt ingericht? Een nieuwe fase? Laat maar even zijn dat verdriet, het is vaak even nodig...

Dikke smakkerd :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Aaaah wat een lieve reacties :D het gaat hier goed hoor ^^ forum bijhouden is lastig, heb er niet al te veel tijd voor. En veel bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk natuurlijk :wub: met mijn Slagroomsoesje. 

Wat de alcohol betreft: vorig weekend weloverwogen besloten een klein flesje whisky te nuttigen. Hiervan geen kater gehad, maar had wel gekunt. Besloten om het niet nog eens te doen. Voelde me wel minder fit de dagen erna, ik moet er aan geloven: ik wordt oud! 

Zo fijn dat 'het niet meer hoeft' :lol: welke wijze forummer zei dat nou? @lady jane volgens mij ^^ soms voel ik namelijk nog weleens een onbestemde angst wanneer ik een paar dagen vrij ben en vroeger zou drinken en dan denk ik: heej, maar dat hoeft niet meer :D

Zo, nu eens lezen hoe het met jullie gaat ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die angst is niet zo heftig als bij jou hoor denk ik ^^ het is een angst van 'oh ik ben vrij en dus ga ik drinken',  maar dat hoeft dus niet meer :D dus angst weg ^^

Lijkt me verschrikkelijk zoveel angst te voelen Lika :( één van de ergste dingen :( en als je niet specifiek weet waar het over gaat is er zo weinig aan te doen :( gelukkig neemt het af bij je ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...