Spring naar bijdragen

Zo dan!


Vasja

Aanbevolen berichten

Lukt het om die fles een tijd te laten staan en het de label 'voor bijzondere gelegenheden' te geven? Vriend blij dat je zijn cadeau koestert en jij blij dat je niet drinkt? 

Denk je dat je vriend je veroordeelt als jij toegeeft dat je niet zo goed met whiskey overweg kan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher ik denk niet dat die me zal veroordelen, maar ooit een  discussie over verslaving gehad en hij vind het een  kwestie van wilskracht (is misschien hier en daar ook zo?)  maar hij zal me er zeker in steunen als ik het vertel ^^

@Lieselotje dankjewel voor het vertrouwen :lol:

@Lika Ja hij had zeker in de gaten dat ik geen whisky meer dronk ^^ vond altijd dat ik wel veel dronk :P en dan te bedenken dat ik daarbij nog stiekem dronk xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 vond altijd dat ik wel veel dronk :P en dan te bedenken dat ik daarbij nog stiekem dronk ..... deze is wel heel herkenbaar :-)

Knap dat je er zo mee om weet te gaan hoor als die fles je toch aan staat te loeren.

Ik had gisteren nog een kwart fles witte wijn in de koelkast staan, ik heb hem toch maar door de goodsteen gegooid, vond het wel zonde maar wou het risico niet nemen ;-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vasja, misschien over een tijdje terloops melden dat je in het kader van de gezondheid en de komende Olympische Spelen waar jij vast en zeker mee rent even geen alcohol meer drinkt. Of dat bier je nieuwe favoriete drank is? Dan kan die deur die op een kier staat weer even dicht. *fronst streng met haar aanzienlijke borstelige wenkbrauwen*. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Goedehoop wauw knap van jou zeg!! :D je bent een voorbeeld ^^

@Lars de fles is nu op,  heb er een week mee gedaan ^^ dus dat is wel goed gegaan, maar wil de volgende keer zo'n situatie voorkomen 

@Reacherhahahahahaha xD ja ow zeker weten olympische spelen. En inderdaad toch met m'n Lief over hebben, zodat dit niet nog eens gebeurd.. Even goed over nadenken.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet echt Nee, een biertje bij het uit eten gaan mag van mezelf en dat ik niet los ben gegaan door de hele fles leeg te zuipen ben ik tevreden mee :lol: 

Ik wil alleen niet weer een fles in huis,  want die zit me heel de tijd te roepen en dat vind ik irritant :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staar je niet blind op wat een ander kan, Lars. Vasja zegt niet dat het makkelijk voor haar is.
Dat minderen komt haar net zo min 'aanwaaien' zoals stoppen jou komt 'aanwaaien'.
Wees tevreden met wat jou (niet zo makkelijk) lukt (= niet drinken) en waag je liever niet aan wat jou heel gemakkelijk niet lukt (= ééntje...):sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Now..for something completely different: hoe gaat de rest van het jongleren met al die ballen in de lucht? Vind je het fijn om zo druk te zijn of mag het eigenlijk wel een tandje minder? Ik zat te denken dat de whiskey -verdraait gaat het toch weer over drank :D- misschien voor jou een reden kan zijn om te ontspannen, brak te kunnen zijn en niets te hoeven? Vulde zij opgewekt voor Vasja in.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Reacher :D Toevallig dacht ik vandaag nog over de functie van whisky voor mij (om het onderwerp drank dan maar gelijk als eerste weg te strepen)
en die functie is vooral het stoppen van gedachtes die nogal aanwezig kunnen zijn en maar door blijven gaan ^^ Maar nu los ik dat op met te sporten en dat werkt goed ^^
 

Als ik weer even een paar dagen vrij ben dan heb ik niet het gevoel dat ik zoveel ballen in de lucht moet houden hoor ^^ Sowieso is vriendlief geen balletje ^^ De kat is wel een balletje soms :lol:
Werk mag soms wel wat minder, maar gelukkig heb ik daar zelf controle over. Als ik teveel werk heb ik gewoon te weinig 'nee' gezegd en moet ik dat weer even wel doen

Zo, nu ga ik naar jouw draadje om te kijken hoe het met jou gaat :lol:

bewerkt door Vasja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het bezig bijtje de baas? Nog steeds in control?  Ik ben erg voor het alcohol de baas principe. Iedereen interpreteert het op zijn of haar wijze. Ik drink niets. En jij misschien een biertje of ook niets. Ik vind dat een prima! 

Als jij maar de baas bent en niet de alcohol. Ik vind het wel moeilijk om te zien wanneer het een glijdende schaal wordt voor iemand. Dat de baas blijven over een verslaving kun je helaas pas meten over een langere periode. Maar goed, dat is misschien een andere discussie waar ik jouw draadje niet mee moet belasten...

Looking good busy bee! :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De baas blijven is inderdaad het belangrijkste ^^ Ik heb echt het gevoel controle te hebben en wil ook niets wegdrinken omdat ik weet dat het mij toch niets oplevert ^^ Wanneer het me even allemaal teveel wordt, huil ik gewoon even bij m'n Lief en dat werkt zoveel beter dan drank! 

:lol:

@Goedehoop het weekend werken ^^ Dus geen lastige uitjes ^^ En jij? *gaat nu naar jouw draadje*

bewerkt door Vasja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...