Spring naar bijdragen

Zo dan!


Vasja

Aanbevolen berichten

Je inderdaad, gewoon stilstaan bij dat verdriet en er wat constructiefs mee doen ^^
De aanleiding was dat een vriendin van mijn vriend op bezoek kwam zaterdagavond... En de laatste keren dat ik met haar sprak zat ik flink aan de whisky.. Dus toen legden mijn hersenen die link :rolleyes: ...

Vandaag gaat het wel weer, de zon schijnt! :D zo maar eens hardlopen.... :sun::rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Vasja, wat balen dat de valkuilen er waren! "Gelukkig" was je er ziek van en weet je weer dat je het niet moet doen! Je bent zo goed bezig, nu gewoon weer doorgaan waar je was gebleven. Lief dat je vriend zo lief voor je was. Onthoud dat ook maar goed!! Zet hem op he, gewoon de draar weer oppakken!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej lieve Vasja! Ik heb het duiveltje gisteren ook gezien:devil: voel me er behoorlijk kloten bij.. Angst, verwarring en verdriet!

Maar jij kunt het dus ik kan het ook en wil het ook. Samen gaan we er weer voor! Op mijn draadje er over geschreven mocht je het willen lezen.

Vandaag drinken we niet en een fijne valentijn met je liefje! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief dat je het vraagt Reacher :blush: Ja hoor :D Alive and kicking!!!!! ;)
Er is wel nog wat verdriet. Vanmorgen ook weer gejankt bij m'n Lief.
Onduidelijk waar het vandaan komt. Tis ook geen hardnekkig verdriet ofzo. Geen depressief gevoel, dat heb ik ook een aantal jaren gekend, verschrikkelijk is dat.
Maar gewoon een verdrietig gevoel.
Oh wel!!!!! XD


M'n laatste whisky was zaterdag de 11e Lieselotje xD whoops! Pintjes niet meer gehad, niet uit eten geweest o.i.d. dus vandaar. Thuis drink ik geen pintjes.

Maargoed, nu voel ik me weer goed. Ik heb een hypergezonde salade gemaakt om mee naar werk te nemen vanavond, dus we gaan weer::::
VOORWAARTS!!!  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het wel een verdriet omdat je afscheid neemt van n stukje leven met drank? Maar laat ik het niet voor je invullen ( te laat) Goede tip van Lika! Je kunt de verdrietmomenten privé opschrijven maar ook op het forum. In het laatste geval kunnen wij met je meedenken.  Ik wens je een mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja stiekem weet ik wel waar het vandaan komt... Ik heb een nogal negatief zelfbeeld en dat zorgt ervoor dat ik er soms niet zoveel zin meer in heb.
Maargoed let's not talk about that xD


Heerlijk hardgelopen net in de regen en daarna zonder schuldgevoel genoten van de zelfgemaakte appeltaart :lol:
Straks weer werken, morgen vrij godzijdank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...