Spring naar bijdragen

Zo dan!


Vasja

Aanbevolen berichten

Vandaag een errug moeilijke dag... Door de herinneringen aan de omgeving en de situatie...

Verlangen naar dat euforische gevoel van een paar borrels op..

Het idee dat ik daarmee leuker ben en meer energie heb....

Maar de ochtenden gelukkig nog niet vergeten dus nee, geen borrel voor mij _ verzin maar wat anders leuks! haren verven? Sporten! :D iets lekkers koken ^^

Ik heb niet zoveel zin om met mensen af te spreken op het moment.....

 

Mooie dag gewenst mooie mensen!!! :lol:  :lips:  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vasja, gisteren heb je twee bier op, zou dat ook een oorzaak kunnen zijn waarom je het nu moeilijk hebt?

 

In het filmpje, dat ik al eerder noemde, kun je goed zien hoe dat in je hoofd zou kunnen werken. Voor mij was dat zo... :blush:

 

Goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren was dat en dat is geen trigger voor me ^^ filmpje gezien! Is een goeie!! :D

De trigger was stress en omgeving ^^ maar is goed gegaan ^^ heb even goed aan m'n e-sigaret gehangen :P (sinds twee maanden gestopt met roken, blij mee :))

Weer eens wat nieuws gekookt voor m'n Lief en had daar plezier in en het was nog goed te eten ook xD zo ff in de kou hardlopen.... Denk ik!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag mij zeker niet 'droog' afmelden bij het dagpact als ik een biertje op heb ? XD
Ik ben tóch tevreden. Ik zou voorheen sterkere drank en veel meer daarvan gedronken hebben en niet weten te stoppen.

Ik merkte wel dat het biertje wat met me deed, dus beter van niet, inderdaad @MijnGerrit ;)

Nog even een rondje hardgelopen buiten met drie lagen kleding aan xD en straks niet in een coma geraken ^^

Het gaat goed ! al zeg ik het zelf

 

Mooie dromen mooie mensen :rose:  :heart:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het inderdaad niet de bedoeling je in zo'n geval droog af te melden. Maar uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat "alcohol de baas" voor hem of haar is.

 

Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad. En je hebt je kennelijk aan je eigen regels gehouden qua alcoholgebruik. Prima toch?

Blijf het lekker melden hier en als je gaat schipperen, ben ik de eerste om daar vragen over te stellen.

Voor mij zou het niet werken zo, maar jij bent mij niet.

Gezellige avond gehad?

Goede nacht, mooie dag morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 12 :lol:

Wel moeilijke momenten, gisteren en daarnet nog. Wat mij op dit moment helpt is een stukje uit het filmpje van Els Noorlander, dit sprak mij het allermeeste aan:

 

"Salience zegt dat alcohol absoluut het allerfantastische is wat je maar hebben kan en ook het belangrijkste is wat je maar kan hebben op dat moment."

 

Nou, dat denk ik inderdaad op dat moment, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar, anders zat ik niet op dit forum en was ik niet bezig met niet-drinken.

Dus dat stemmetje mag z'n mond dan houden ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, Melancholie,

lang geleden...

Hallo, Doelloosheid...

Hallo Leegte...

 

Ik focus mij nu vooral op sporten en gezond eten, maar mis een soort van doel in mijn leven ofzo.. of uitdaging? Ik weet het niet.

Ik heb ook niet altijd zin of energie om te sporten en dan is het gelijk niet meer oké_

Vast ook iets wat ik anders weg zou drinken... maar nu niet ! Want het lost niks op ! En ik heb SMART vóór me en HOOPJE achter me ^_^

 

Verdraag het maar ...

en verzin maar wat anders :ph34r:

 

Jullie zijn allemaal geweldig, heb door dit forum echt het gevoel dat ik niet in m'n eentje sta tegenover de fles en die strijd alleen voer_
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vasja, bekende gasten, komen bij mij ook vaak langs.

Volgens mij zijn ze met heel veel. En maar langskomen terwijl je ze niet wilt, ongenode gasten.

Ze zijn er voor je er erg in hebt en krijg ze dan maar weer eens weg!

Hoe je dat doet? Weet ik zelf vaak niet. Één ding weet ik wel: met drinken gaan ze zeker niet weg.

En ja, Smart en Wanhoopje willen graag jullie rijtje houden!

Geen druk hoor, helemaal niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...