Spring naar bijdragen

Zo dan!


Vasja

Aanbevolen berichten

Hallo vasja,

Ik zie dat we beiden in januari zijn begonnen om te minderen/ stoppen.

Hoe gaat het bij jou is het al minder geworden sinds je hier bent?

Bij mij gaat het goed, stoppen is nog niet het geval maar ondertussen ben ik al gehalveerd met mijn drankgebruik en ben er zeer trots

op.

In maart probeer ik een maand te stoppen met ik pas, hoop dat het lukt en daarna zien we wel.

Af en toe wil ik toch wel glaasje drinken, vaak een gewoonte ook na een lange wandeling met mijn man en de honden

Een irish coffie met een grote dot slagroom dat is voor ons genieten wie weet wordt het in de toekomst chocomelk met een dot slagroom, overigens mijn man drinkt praktisch niet, ikzelf zat afgelopen week op 12 eenheden nog te veel maar voor mij?als je bekijkt dat ik een fles per dag dronk.

Een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha xD dat geeft niets hoor! ^^

Van de wodka moet ik ook afblijven :P daar zat ik zwaar aan toen ik 18 was. Pfffft wat heb ik er veel flessen leeg gedronken in mn leven zeg.

Het gaat heel goed ^^ Ik dronk zo'n halve liter whisky de laatste tijd en nam me telkens voor daar mee te stoppen, maar ging toch weer verder.

Toen aangemeld op dit forum en dat heeft me enorm geholpen. Blijf er bewust mee bezig.

Het was niet persé een doel om te minderen, maar ik merk dat ik het bij een paar biertjes kan laten. En daar ben ik erg tevreden mee ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej Vasja! Ik heb je draadje gevonden weer haha!

Hoe gaat het nu met je? Kom je het weekend goed door?

Wil je dus wel af en toe een biertje drinken met gelegenheden?

Ben je niet bang dat 1 biertje weer meer biertjes gaan worden?

 

Vindt het knap dat je het nu al kan in ieder geval. Ik blijf nog lekker eventjes droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind twee biertjes geen probleem, het zou ook prima zijn als ik ze zou laten staan. Net zoals met de koekjes xD die zou ik ook wel willen laten staan, maar als je jezelf altijd krampachtig alles ontzegt dan sla je soms ineens door.

Dit daarom; een paar biertjes, geen man overboord voor mij persoonlijk ^^

bewerkt door Vasja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel mij zéker beter :lol: Ik hoef niet meer over mijn nek 's ochtends en ben niet meer aan het overleven overdag :wacko:

Ik functioneer beter op mijn werk, voel mij fit en fris en zelfverzekerd :rolleyes:

Met hardlopen krijg ik telkens last van mijn knie helaas, kan wel 10 km uitlopen, doe dan op het laatst sprintjes, dat gaat dan beter met m'n knie, maar ik denk dat het gewoon weer eens tijd is voor nieuwe hardloop schoenen ^^ Deze zijn ook alweer versleten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet het weekend werken ^^ Moet ik erg vroeg voor opstaan en dat doe ik tegenwoordig zonder drank :lol:
Sta je zoveel fitter op :)

Jij ook een fijn weekend! ^^ Jij nog speciale gelegenheden? (Nevermind, ik bezoek je draadje wel even voor een antwoord hier op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou nou nou die duivel heeft gewonnen eergisteren en HOE.  Was er ziek van xD wel wezen werken though. Voelde me eergisteren avond echt niet goed,  een beetje vergeten dat met de tijd m'n tolerantie omlaag is gegaan... Heb hier wel van geleerd. Was in een aantal valkuilen gestapt. M'n vriend was er nu ook van op de hoogte dat ik echt teveel heb gedronken. Hij was erg lief voor me. Hij heeft gezegd : volgende keer niet meer als twee en ik ga er op toezien. Waarop ik zei dat ik beter helemaal geen whisky kan drinken.

Vandaag ga ik er  weer sporten en misschien een taart bakken voor m'n schat ^^ het was echt een zelfdestructieve actie van me zaterdag. Voelde de afgelopen weken een verdriet wat maar aanwezig bleef en ik kwam er niet van af.. Toch even in de valkuil gestapt dat drank het oplost. Doe ik niet nogmaals. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Wat naar die verdrietigheid. Goed dat je weet wat je trigger was! Misschien iets bedenken om met dat verdriet om te gaan. Weet je waar dat verdriet over ging? Misschien hier erover schrijven, of in 'n dagboek. Of erover praten? Of helpt dat niet? En onthouden dat drank niets oplost he ( sprak de nieuweling die het zelf nog niet eens kan). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...