lidia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ben dus bij AR geweest, gaat goed, ziet uit naar de vlg. stap: safehouse. Hij weet nog niet waar en met wie, maar het zal vast goed komen omdat hij heel positief is over de 1e stap die hij gezet heeft. Gelukkig krijgt hij dan zijn mobieltje terug en zal hier wat vaker verslag doen. Fleurtje: hij kon niet langer online zijn, want deed het even stiekem. Lika, erik, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 fijn dat je ging en hier verslag doet lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Succes voor AR! Zelf met gezin met koffers inpakken begonnen. Wat een drama is dat als je moe bent. Maargoed nogmaals het zijn luxeproblemen. Ik moet niet zo zeuren. Maar ja ook luxeproblemen geven stress. Morgen bedrijfsarts waar ik me ook drukker om maak dan nodig. Maarja we gaan gewoon door. Zometeen op de bank ploffen en hopenlijk lekker slapen vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dagpact weer geslaagd Welterusten rapilos, Sita2, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ga slapen. Dagpact geslaagd. Singbluesilver, Momentum, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Morgen naar safehouse amsterdam dus nieuwe weg in slaan en vervolgens dagbehandeling volgen in amstelveen. en en en, ik moet en mag nog zoveel maar moet rustig aan doen. Heb wel heel veel over mezelf geleerd, nu nog in praktijk brengen en ben er gezond zenuwachtig voor laters Quinn, rapilos, jowan en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Snap ik hoor dat je er zenuwachtig voor bent. Succes morgen! Meld me af. Welterusten allemaal Nadia, Quinn, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 helemaal goed, AR, succes, gaat vast goed komen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Droge afmelding. Ik ga lekker slapen Was veel te laat voor mij gisterenavond. Trust ! Sita2, Lika, Momentum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ap superkanjer van me AlbertRemmo en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Meer medicijnen sinds gisteren en de concentratie van een lieveheersbeestje. Vet gaaf. Meld me vast af, voor ik bovenop de tablet in slaap donder. smart, Momentum, Sita2 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Misschien zit Bonny ook wel anoniem op deze site. Ik voel me trouwens soms ook wel wat verlept. Dagpact geslaagd. Sita2, smart, Yogajuf en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 You're on a high now, Spirit. Don't let it go low again. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 AR Goed om te lezen dat je verder gaat op je nuchtere pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Programma Bonnie st clair was een herhaling uit 2015. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 ik ben juist blij met de wie is wie draden van mensen een prachtplek om serieus bezig te blijven en door af en toe daar terug te lezen het hele proces van drooglegging mèt steun van iedereen die de moeite neemt je daar te volgen. Sita2 en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Welterusten allemaal. Morgen weer een drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik bedoelde het serieus. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Helemaal eens, Lady! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik ben ook blij met de wie-is-wie mogelijkheid en waardeer de persoonlijke aandacht en reacties enorm. Het is anders dan de dagdraad; ze bestaan naast elkaar spirit. Beiden zijn waardevol. Hier kom ik vaak kort groeten en ... volgen van mensen. Of aanmoedigen. Bonny hier, waarom niet. Ik heb wel es iemand verdacht... jaaja... Slapen zo: strak plan..... Dag allemaal, slaap goed! Quinn en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Je gaat het nooit weten, Nadia. Maar ik denk van niet. Debedwaartse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 AR: heel veel succes op je nieuwe plek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Haddock: nu weet ik het zekers ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dat ik Bonny ben? Dokter Bernard smart, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik meld me ook droog af. Welterusten Momentum, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden