billy1981 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Dagpact; Momentum Lars Stekker Rapilos Quinn Rosa Sbs Nadia Lika Spirit billy1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 vanmiddag bezoek van Lidia, zin in morgen naar safehouse Singbluesilver, Lika en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Hey AR!! Gaat ie goed daar?  Kijk je uit naar morgen? Best wel spannend niet? Ben je er al eens gaan kijken ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Zo veel vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ie is vertrokken.Ik ga me ne keer klaarmaken. Broer heeft hulp nodig met het ontruimen van zijn garage.Echt, als ik daar één spin tegenkom, dan ben ik weg he!! Bye bye en de wind van achteren. No way José  Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Voetjebal komt er hier ook niet op, darten ook niet, sport eigenlijk helemaal niet.  Bonnie St. Klere dan weer wel, die kwam gisteren voorbij tijdens mijn rondje zappen. Chantal kwam bij haar slapen.  Die had een mooie pruik op zeg, daar zou ik mij met de carnaval nog niet eens mee durven te vertonen. "Boooonnie, Boooonnie, Bonnie kom je buiten spelen? "Bonnie, ik heb een fles rosé om te delen..."  :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 * jongens, van na het eten tot nu in liggen pitten bovenop m'n boek, gatver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Frisse neus en koude voeten. Nu opwarmen met kopje thee. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Gatver? Is het een vies boek? lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lekker toch quinn zo'n lazy Sunday! Of is je planning van de dag nu in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Kun je hulptroepen inschakelen Lars? De verpleging? Geef niet op en trap weer op die rem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lars schrijf eens wat. Je haalt jezelf van het dag pact en drinkt dus. Waarmee kunnen we je helpen. Wat zit je dwars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lars als je het moeilijk vind om op de dagdraad te schrijven, of je nu wel of niet drinkt, kun je ook een pb sturen naar iemand als je moeilijk zit. Kom op kerel blijf er niet alleen mee zitten we zijn hier om te helpen  lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Brrrrrrr ik heb het koud. Wat heb ik toch een pesthekel aan2 keer per dag een uur rusten. Bah    Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Voetjebal komt er hier ook niet op, darten ook niet, sport eigenlijk helemaal niet.  Bonnie St. Klere dan weer wel, die kwam gisteren voorbij tijdens mijn rondje zappen. Chantal kwam bij haar slapen.  Die had een mooie pruik op zeg, daar zou ik mij met de carnaval nog niet eens mee durven te vertonen. "Boooonnie, Boooonnie, Bonnie kom je buiten spelen? "Bonnie, ik heb een fles rosé om te delen..."  :musicnote:  'n Doos sal je bedoeluh!  Deruimedelert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ok,lars, je bent hier ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Gatver? Is het een vies boek?   Lekker toch quinn zo'n lazy Sunday! Of is je planning van de dag nu in de war  Nee, geen vies boek wel een behoorlijk saaie blijkbaar. En inderdaad, planning aan gort. Kan ik slecht tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Lars..da ni goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 De planning in de war ben ik ook erg allergisch voor als controle freak. Maar toch: zit niks anders op dan nieuwe planning te maken. En kan het ook positief zien: je was Ontspannen genoeg om even in slaap te sukkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik moet je wie is wie dringend lezen. Ik ben helemaal niet meer mee peins ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Voor nu even achter de tv. Gelukkig geen spinnen tegengekomen! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 De ontruiming wel gelukt Fleurtje? Bijna een wonder dat je geen spinnen bent tegen gekomen in een garage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 spinnen zijn als de dood voor geiten. heb je die tanden wel eens gezien.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Houd het maar op moe genoeg. Ben jij inmiddels weer fitter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden