Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen. De eerste koffie met sigaret, dat stoppen moet nog maar even wachten. Dagpact (voor dat andere stoppen): Quinn poly en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Quinn Stekker. Wordt wakker met sterke drang naar drank. Voor het eerst sinds 12 dagen. Moet ongesteld worden ( sorry voor de mannen). Kan dat met elkaar te maken hebben? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen Dagpact Quinn Stekker SBS Vervelend Stekker geen idee of dat ook van invloed kan zijn. Wellicht wel aangezien je dan wat iebelig bent. En iebelig zijn nooit meewerkt. Maar kop op. Je staat op het dagpact je bent al mooi op weg! De eerste niet nemen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen Dagpact Quinn Stekker Sbs Momentum Mooie donderdag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen Dagpact Quinn Stekker Sbs Momentum Lika @Stekker: doe van alles, maar niet die eerste! En goed dat je hier komt. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen. Dagpact QuinnStekker Sbs Momentum Lika Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Buiten is het donker, droog en zacht. En vond ik een lege brievenbus, geen krant dus (nog)   Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dank Yvonne, heerlijk en zo welkom die koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen Waarom opperde ik onlangs om ivm tijdnood een vergadering te vervroegen naar 08uur? Nouja, als er maar koffie is! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Pfffft wel heel vroeg inderdaad om 8 uur een vergadering. Hele kan koffie mee denk ik! Succes Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Tsja.... das heel vroeg Vol., maar wel handig lijkt me. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goedemorgen Dagpact Quinn Stekker Sbs Momentum Lika Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Potjandoppie, gisteren heel vroeg weg en vergeten de wekker voor vandaag wat later te zetten. Kom ik nu achter.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goeiemorgen.  Mag ik me nog droog afmelden voor gisteren? Voor vandaag dan ook maar:  Dagpact:QuinnStekker Sbs Momentum LikaLarsNadia jowan rapilos, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Goeiemorgen. Mag ik me nog droog afmelden voor gisteren? Voor vandaag dan ook maar: Dagpact: Quinn Stekker Sbs Momentum Lika Lars Nadia jowan Tine Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dagpact:QuinnStekker Sbs Momentum LikaLarsNadia jowan Tine Rapilos Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Een hele goede morgen allemaal, Â Heerlijk geslapen vannacht Relaxed beginnen vandaag Pas om 12.00 en vanavond een etentje Hoop niet dat ik teveel getriggerd wordt door de wijn, die dan ongetwijfeld weer op tafel komt. Er zal zeker wel weer gevraagd worden ;hoef jij geen wijntje dan? Pfff, dat weten ze nu toch onderhand wel Enfin, wapen me er nu alvast tegen! Â Wat een onderwerp he, zo op de vroege ochtend Zou nu niet aan wijn moeten denken. Jak Zit net lekker van mijn koffie te genieten Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 bedankt. t Scheelt al de helft als ik het gelijk meld. Vanavond is de Aa bijeenkomst hier in de buurt. Ben nog aan het twijfelen, beetje spannend. Gaan jullie naar de AA of andere bijeenkomsten? Succes Rapilos, en genietze van het lekkere eten! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ja, Stekker. Ik wel. En meerderen hier. Wekelijks bezoek ik nog een NA bijeenkomst (Narcotics Anonymous). Bijna negen jaar geleden voor het eerst naar AA. Natuurlijk doodeng, maar nu doodnormaal. Na die ene per week in het begin werden het er langzaam meer, verschillende groepen, verschillende plaatsen, verschillende manieren van met de 12 stappen omgaan... Een paar jaar lang bezocht ik bijna dagelijks een meeting. Veel opgestoken, maar ook veel kunnen delen. Nu, weer een paar jaar verder, heb ik nog één groep waar ik heenga. Daar voel ik me zo thuis dat ik het jammer vind als ik een keer niet geweest ben. Het belangrijkste is dat ik er dát heb gevonden wat me al jaren droog houdt.. wat dat precies is weet ik niet. Een combinatie van vele factoren, waarvan voor mij het in levende lijve omgaan met mensen zoals ik (verslaafden in herstel met alle herkenbare gekkigheidjes) een heel belangrijke is. poly reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Jazeker Stekker! Â De AA/NA heeft mijn leven gered en doet dat nog iedere dag. Het is mijn 'familie' waar ik niet hoef uit te leggen waar ik vandaan kom. We zijn allen gelijk: verslaafd. Â En dat maakt het ongelooflijk relaxt om er naar toe te gaan en te zijn. Door de omgang met medefellows, op de bijeenkomsten of daarbuiten, leer ik opnieuw mijn weg in mijn leven te vinden. Het helpt me een beter mens te worden en uitingen van verslavingsgedrag tegen te gaan. Gewoon doen! Even die vermeende drempel over en je wordt verrast door een "warm-bad-gevoel". Anette69 en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Mogguh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Sterkte spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 sterkte spirit, contact opnemen met ha voor opname? of heb je wellicht al contact met een instelling? rustig aan en mooi dat je verder niks in huis hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dus alles nog steeds hetzelfde bij jou, Spirit.Ik lees dit namelijk al jaaaaren van je. Alles is al minstens 100 keer tegen je gezegd, aan goede raad, adviezen en ondersteuning. Daar trap ik dus nu niet meer in. Zelf maar weten. En ja, dat klinkt hard, dat weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden