Nadia Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lija Kruidenthee Tine Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nada Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen, Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lija Kruidenthee Tine Nadia Nada Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Spud, Sita, ik heb jullie reacties gisteren nog gelezen. Ik heb gisteren veel geschreven, een soort uitbarsting, na een opbouw van weken. Het is waar, ik moet mezelf overeind zien te houden, anders kan ik hem niet steunen. Vannacht heel lekker geslapen. Dat is alvast 1 ding. Sita2, Lika en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goede morgen, succes met lopen Momentum, aan het trainen voor de halve marathon van Egmond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Kan ik ook meedoen met de dagpact. Hoe werkt dat? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Lijstje kopieren, plakken en je eigen naam toevoegen. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lija Kruidenthee Tine Nadia Nada snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ha,ha, nee hoor dat kan niet Ben free-lancer bij vaste cliƩnten Stel je voor, dat ik zou zeggen; ik kom vandaag niet hoor, het werk kan best een dagje blijven liggen Ik visualiseer het even. Best grappig, maar nee, beter niet doen. Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lija Kruidenthee Tine Nadia Nada Stekker snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen Ā Rapilos veel werkplezier vandaag Ā Bor jij ook veel plezier gewenst dit weekend Ā Gaat hier niet eerg goed, maar giet zoals het giet. Ā Fijn weekend allen in de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen. Ā Dagpact;MomentumQuinnSBSRapilosLijaKruidentheeTineNadiaNadaStekkersnoepje Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Werk ze vandaag rapilos! Succes en plezier met de loop Momentum Fijn dat je goed geslapen hebt Nadia! Voor mezelf: het is hier triest en druilerig weer maar goed gesprek gehad met mijn man. Hij doet echt zijn best het te begrijpen. Vandaag besef dat de knop weer duidelijker om moet. Gisteren is goed gegaan maar was op het randje. Ik ga de kracht weer opzoeken! Ik wil er weer van genieten dat ik niet drink!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Ik heb vannacht gedroomd dat ik bier dronk. Ā Gek, ik was nooit een bierdrinker. Blij dat ik wakker werd en het niet waar bleek te zijn! Nu maar eens de kerstboom optuigen, hij staat er klaar voorĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goedemorgen. Ā Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lika Kruidenthee Tine Nadia Nada Stekker snoepje Asterix Bor Ik zag opeens dat ik Lika in Lija had veranderd, dus maar even hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goeiemiddag, Ā Wat te doen op een grijze druildag? Eens afwachten of mijn bezoek van straks zin heeft om met de plu te wandelen. Ā Laters! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Gisteren naar aanleiding van het bericht van Nadia een beetje zelfonderzoek gedaan over mijn depressieve periode. Ik kreeg toen de diagnose borderline kenmerkend met vermijdende trekken. Was daar toen heel blij mee want er scheen toen een verklaring te zijn voor mijn nare gevoel. En beter nog er waren een aantal zaken in die diagnose waar ik me totaal niet bij neer wilde leggen en niet aan wilde voldoen, dus toen begon het vechten. Raar, bijzonder en grappig, haal ik het eisenlijstje er nu bij 15 jaar later, dan kan ik niet anders dan te zeggen, jep dat zijn wel karakter trekken van mij maar ben me er bewust van werk er nog steeds aan. Ik weet niet hoor, maar kan het zo zijn dat in 15 jaar tijd de formulering over deze diagnose een beetje verandert is? Vroeger werd ik nog wel eens geconfronteerd met het feit dat borderliners manipuleren in situaties dat ik voor mezelf op kwam. Eigenlijk al de momenten dat ik voor mezelfĀ koos, werden negatief uitgelegd en de borderline werd de schuld gegeven. Daar kon ik echt heel fel van worden, maar dan gaf ik mensen eigenlijk hun gelijk omdat dat ook in de gedragsregels van borderline stond. Frustrerend was dat. GewoonĀ totaal niet jezelf kunnen zijn enĀ altijd rekening houden met jou diagnose en wat dat met anderen doet. Ā Die diagnose was ineens niet grappig meer. Maar een dagelijkse confrontatie geworden op mijn zijn. Waar ik in contact dus rekening mee moest houden. Ā Aangezien ik eigenwijs ben en toch lekker mijn eigen denkrecht wil behouden ondanks dat er iets misĀ is in mijn brein. Doe ik dus soms nog precies wat de borderline handleiding voorschrijft, maar weet ik gewoon dat ik daar bewust voor kies. Want naast de diagnose, ben ik gewoon Spud een eigenwijs mens. Die zich niet neer wil leggen bij beperkingen die er met een diagnose op je gelegd worden. En ja ook een impulsief mens, en als mensen dan mijn borderline kant benoemen, vind ik dat niet erg dan denk ik nog eens na. Ā Ben nog steeds blij met mijn diagnose. Maar ben van mening dat ik nog steeds niet mijn diagnose ben. Ik ben gewoon anders en daardoor geen kuddedier. En een zwart schaap mag. Waarom mogen zwarte schapen wel, en een niet meeloper niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Dagpact; Momentum Quinn SBS Rapilos Lija Kruidenthee Tine Nadia Nada Stekker snoepje Asterix Bor Spirit Lars Voel me alles behalve safe dat ik niet ga drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) ben je nog onderweg Lars? of alweer terug? Ā sorry, lees net dat je niet wilt praten. wel fijn dat je je aangemeld hebt bij het dagpact. Succes! 10 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Naar waar is emmekes?Ik heb geen bokes gehad vanmorgen.Drinken kan, als je de consequenties dragen kan.Maar liever water...daar moet je alleen vaak van plassen gaan. Niets ergs aan.Ok, als ge wild wil doen mag je ook wat van mijne Zero. Maar een klein teugske!! Ie is bijna op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Emmekes? Bokes? Wat is dat fleurtje? #taalbarriĆØre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Lars wat zal jij je morgen dan weer rot, beroerd, ziekĀ en een zwakkeling voelen. Ik benijd je echt niet. Hoop toch een beetje heel erg dat je sterk bent geweest. Ik voel me altijd zoooo machteloos als mensen dit melden en vervolgens niets meer van zich laten horen. Ik vind dat best rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Och bolletje toch. Ik ga het redden. Heb zo een gesprek toch maar. Dat bedoelde ik SBS dat ik hier niet wilde praten. In de instelling wel op forum. Nu toch maar gesprek red dit niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Succes en sterkte Lars, goed dat je hulp hebt gezocht. Sterk van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) och Lars 100.000 x sorry kerel. 10 december 2016 bewerkt door bolletje basta en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Goed gedaan Lars, top dat je het hebt aangegeven, ook daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 Zo de winter depressie is weer in alle hevigheid gearriveerd! vreselijk,zo geen kracht meer om daar tegen te vechten. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden