Quinn Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Waarschijnlijk per ongeluk uitgelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Bor, Zit je niet aan je quota? Er is toch een maximum. Je lijkt mij een véél PB'er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Na het lezen van de Sinterklaasdraad zonet besloten om toch maar wel uit bed te komen en de dwarsigheid maar weer even te parkeren. Echt leuk om te zien hoe iedereen moeite heeft gedaan ☺ Dus hup dan maar, better let as net, zoals de buren zeggen. Dagpact: Momentum Lars Lika Sbs Nadia Rapilos Bor Asterix Quinn Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Misschien doen ze in jouw geval aan preventief modereren, Bor? smart en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Oh, dat verklaart een hoop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Spirit? 2 dagen niet hier en geen gedicht geschreven?Als dit maar niet is waar ik bang voor ben dat het is. Bor heb jij nog extra contact met je "zusje"? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ik ga maar aan het stofzuigen voor ik loop te janken. Pietje dood. Do not like the dude Pietje dood? Is dat de schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Ja ik ben ook benieuwd hoe het met Spirit gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 En?? Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Goed zo Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 droge afmelding smart, Lika en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Droge afmelding Tot morgen smart, Nadia en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hier ook droog. smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Het is raar, Toch is het waar, De dag weer helder doorgekomen, Kijken waar ik van ga dromen... Slaap zacht lieverds! Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 You too. Pleasant dreams. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Bor, De echte stoppert moet een beetje egocentrisch zijn. Hij /zij moet omstandigheden creëren die het stoppen makkelijker maken. Dus rust in de tent en aan jezelf denken. Het hutje op de heide is een utopie,maar een rustige omgeving scheppen behoort wel degelijk tot de mogelijkheden. Bor ook ik vind het een rot wereld, total chaos op alle gebieden. Lijkt de door de Jehova's verkondigde eindtijd wel. Ik denk niet dat een drankje het tij nog kan keren. Dus doe maar niet. Kinderen heb je Bor, dus had ik maar niet -dit of dat- is niet helpend. Paal en perk stellen kan wel. Een minder enerverende levenswijze zou al heel wat zijn! Enige hardleersheid kan je niet ontzegd worden. Zucht !! Kore reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Sterkte Bor. Afstand nemen van ex-schoonzoon is een heel goed idee. Deur dicht, telefoon niet opnemen. Hij mag weer bij je aankloppen als hij langer dan drie maanden clean is. Jou positie is die van moeder naast je dochter. Hou m droog. Dat is belangrijk voor jou zelf. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Kies voor jezelf Bor en neem die borrel niet. En volgens mij roep je nu dingen die je helemaal niet meent. Niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Mooi dat je weer een mooie droge dag kan toevoegen Lika. Ik meld me ook droog af. Nog even zappen en lekker slapen. Tot morgen allemaal! Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Bor, "goed zo" is omdat je nu eenmaal als moeder van je dochter een bepaalde rol hebt. Die naast je dochter, wat Meya kort, helder en mooi verwoordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Wij hebben hier een leuke pakjesavond achter de rug. Ik had een behoorlijke off day en mijn vrouw heeft de kar getrokken. Heerlijk dat ze dat weer kan. Bovendien heb ik echt hele leuke kinderen. Dat zeg ik niet omdat ik de vader ben. Dat is echt zo. De oudste gelooft voor het eerst dit jaar niet meer, dus knipogen over en weer. De jongste gelooft nog net. Elk pakje een feest. Droog zonder moeite. Een klein en heel kort moment van trek. Ook dat is heel fijn. basta, smart, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hoi hoi, dat was me wat in Grunn: dichte mist (zicht plusminus 50 m.) en het leek ook glad daar. Ik zag een auto volop tegen een lantaarn staan bij een rotonde Bah wat akelig!! Met de patienten Sint gevierd; erg gezellig en ook daar voor elk een gedicht. Gelukkig een korte dienst gedraaid. Mijn rug is wat beter maar het blijft vermoeiend. Nog even bij de tevee met de rooibosthee en weer een koude nacht in. -8 geloof ik. Blij met de elektrieke deken! Slaap goed allen en niet vergeten de leuke gedichten mee te lezen hoor! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Goedenavond! Bor, je kan nog altijd op zoek naar een hutje op de hei...tussen de schaapjes..zonder wifi Maar daar valt waarschijnlijk de enigste, honderjarige boom nog op je hut, doodt dit t schaap dat net kindjes kreeg en stond er potjandorie toch een zendmast achter den hoek. Aaah meya, kan t me zo voorstellen! Doet me aan iets denken toen mijn meisje nog zo jong was. 5 december 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Typen op ne gsm blijft toch een lastig iets zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Rapilos, t lukt me waarschijnlijk niet om morgenvroeg binnen te springen.. Maar wil je bij deze nog een keertje sterkte wensen voor morgen. Dikke knuf! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden