Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik ga er nog maar wat zetten en iets zoeken voor het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ziezo ... een beetje extra feestelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Hé, wat krijgen we nou? Stekker en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Leuke beestenboel hier, zullen we maar zeggen. Het ontbijt staat klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik ga eens buiten kijken waar Lars nou uithangt. Die moet hier ergens een tentje hebben opgezet en daarin zijn gaan slapen. Lars! Lars! Waar ben je toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Dat ziet er goed uit!! Heerlijk als iemand dat voor je klaar maakt, een echte verrassing. Gezellig ontbijten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ah gelukkig. Je kan ook nog even lekker douchen als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ze hebben hier een heerlijke sauna. lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik heb geprobeerd me het snowboarden eigen te maken. Maar dat ging niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Gaat er iemand mee zwemmen? erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Whahaha.. wat een mooie billen. Lekker zijn jullie!! Wat een bikkels zeg. Brrrr... bob op zoek naar een visje?? Maar die sauna lijkt me heerlijk en dan dat ijsbad erna he. Dat goed voor je. Even doorbijten alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Je kan hier ook een eindje toeren op de motorfiets. Deze staat er klaar voor. erik en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Kom even om het hoekje kijken: heerlijk gezellige trip! En zwemmen? Jazeker! Prachtig al die mooie plaatjes. Ps weinig online maar in real Life gaat het goed! Enjoy jullie verder!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Goed even van je te horen, SBS. Have fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Morgen gaan we aan de terugreis via Zweden beginnen. Zullen we vanavond bij wijze van afscheid nog een typisch Noorse maaltijd nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik heb al besteld. We beginnen met een stevige gebonden soep Als hoofdgerecht eten we heerlijk bereide schapekop En als nagerecht is er Rømmegrøt met suiker en kaneel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ach. Mijn droommaaltijd! Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Morgen vertrekken we om 9.30. Zorg dat je voor die tijd ontbeten hebt en je spullen bij elkaar gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 OK. 09.30 uur Sharp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Weer present na 2 heerlijke dagen met familie en kids... Duik onder een dekentje in de arreslee gezien mijn luidruchtige en naar roosjes ruikende geuren die ik verspreid na alle lekkers... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Blij te horen van die leuke dagen, Blondie, en fijn dat je weer mee doet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ja, heerlijk die schapenkop (smalahove). Had ik me op verheugd. Traditioneel voer voor arme pachters, maar een ware lekkernij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Als iemand nog een stuk wil, wees snel, want ik ben alvast begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 mmmmmmmmmmmm doe mij maar een grote punt ziet er lekker uit Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Dat ziet er prima uit, Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden