Spring naar bijdragen

Arrenslee Pact Kerst 2016


Bob

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Hier is Jasper al. Fijn dat hij bij jullie mag zitten, Jannigje en Quinn. Ik heb hier wat pinda's voor hem en nog wat andere lekkere dingen, maar hij heeft al gegeten vanmorgen, hoor. Wat eet zo'n beestje veel, he, ook al is hij nog jong.

Ik ga zelf nog even ontbijten binnen. Ik neem wel wat broodjes voor jullie mee. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht slapen we in Hamburg, en kunnen we daar naar het vuurwerk kijken. Het Sylvester Feuerwerk (oudejaarsvuurwerk) in de haven van Hamburg is een attractie waar elk jaar drommen mensen op af komen.

VOF_03_060.jpg

Het kan er ongelofelijk druk zijn, en heel moeilijk om nog een plaatsje met goed zicht op het vuurwerk te vinden als je niet op tijd komt. Maar wij hebben daar gelukkig geen last van, want we kunnen het vanaf het balkon van ons hotel goed bekijken. Dan hoeven we dus ook niet tussen de alcohol drinkende drommen mensen te zitten.

 

Nadat we op die manier Oud en Nieuw hebben gevierd moeten we het niet al te laat meer maken, want de volgende dag wil ik om 9 uur weer vertrekken. We zijn dan tegen het middaguur in Groningen en gaan daar nog één keer gezamenlijk lunchen. Dan levert de arrenslee je als je dat wilt thuis af, of je kunt ook op je eigen manier naar huis reizen als je dat liever doet. Het eind van deze reis is dus morgen, op Nieuwjaarsdag.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig vuurwerk! Zien we dat vanavond echt vanuit ons hotel. Ik ben droog gebleven met de kerstdagen, maar heel eerlijk zie ik er vanavond tegenop en ben ik blij dat ik me niet hoeft te begeven in de drukte. Ik vind het ook niet erg weer op tijd naar bed te gaan. Dus vuurwerk kijken, nog een lekker broodje met vuurtje op het balkon van ons hotel en dan naar bed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar gaat ie Bob

De juffrouw op de lagere school zegt:

"Ik ga een dier omschrijven, en dan moeten jullie raden wat ik bedoel."

En ze begint:

"Het loopt op de boerderij en het geeft melk."

Jantje zegt:

"Een koe."

"Dat is goed," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een geit."

Dan zegt ze:

"Het loopt op de boerderij, het heeft veren en legt eieren."

Jantje zegt: "Een kip."

"Dat is goed," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een eend."

Jantje krijgt de pest in en zegt tegen de juffrouw:

"Nou geef ik u een raadsel: Je stopt 't hard in je mond, en het komt er zacht en vochtig weer uit."

De juffrouw krijgt een knalrood hoofd.

"Dat is ook goed," zegt Jantje, "maar ik bedoelde kauwgom"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man heeft al zijn leven lang een kikker op zijn hoofd. Hij heeft een tolerante vrouw. Maar op een goed moment raakt ze het toch zat. Ziet er niet uit. Ze wil er van af.

Ze adviseert hem naar de huisarts te gaan en omdat het een lieve man is doet hij dat. Gewoon voor zijn vrouw.

Eenmaal binnen vraagt de dokter: wat scheelt er aan?

Waarop die kikker zegt: nou, het begon met een kleine puist onder mijn rechter poot.

Typo

bewerkt door Meya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...