Spring naar bijdragen

Arrenslee Pact Kerst 2016


Bob

Aanbevolen berichten

Ik pak de traditie op voor een jaarlijkse kerstpact om samen de kerst en oud-en-nieuw dagen door te komen en wat lol te hebben zonder drank. Als er sneeuw ligt gaan we met de arrenslee op pad. Je mag eten meenemen, en ideeën inbrengen. Zo verdrijven we de eenzaamheid die er voor sommigen in deze periode in het bijzonder is en die het extra moeilijk kan maken droog te blijven. We maken er samen gewoon een gezellige boel van.

Er was wat verwarring ontstaan toen ik een lijst namen weergaf onderaan de draad van vorig jaar. Daar dus niet verdergaan, maar hieronder.

 

Als je mee wilt doen, kopieer dan het namenlijstje en zet die van jou er ook bij.

 

Arrenslee Pact Kerst 2016

 
Jannigje
Lieve
Bob
Monster
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn MijnGerrit.

 

Voor wie lekkere drankjes zonder alcohol klaar wil maken voor de feestdagen vond ik hier wat tips:

Castle Craig's Kerstpunch en 7 andere alcoholvrije cocktails voor de Feestdagen:
https://www.castlecraig.nl/blog/12/2014/castle-craigs-kerstpunch-en-7-andere-alcoholvrije-cocktails-voor-de-feestdagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi SBS, bij vakantie en zon hoort... wat je er zelf bij vindt horen, volgens mij.

 

Als je mijn draad terugleest (Ging stoppen te makkelijk?) kun je zien dat ik bij een vakantie begon zonder alcohol te leven en daardoor juist een enorme boost kreeg omdat dat reuze mee bleek te vallen. Het is alleen maar het verschil tussen er van willen genieten of er tegenop zien, en dat kun je zelf gewoon sturen, want het zijn je eigen gedachten. Moeilijker is het niet, hoor. Succes!

 

En weet je wat? We maken van dit pact ook een vakantiepact. Eentje voor de kerstvakantie dus, zowel voor de thuisblijvers als voor degenen die de kersttijd elders doorbrengen.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik sluit me ook aan. Kan niet beloven dat ik altijd WiFi heb om zo mezelf en jullie door de vakantie/ feestdagen te helpen maar ik ga er zeker proberen een steun in de rug te zijn en jullie voor mij een rots in de branding!

Jannigje

Lieve

Bob

Monster

MijnGerrit

Lars

Jane

Mootje, gezellig

Hub

SBS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik sluit me ook aan. Kan niet beloven dat ik altijd WiFi heb om zo mezelf en jullie door de vakantie/ feestdagen te helpen maar ik ga er zeker proberen een steun in de rug te zijn en jullie voor mij een rots in de branding!

Jannigje

Lieve

Bob

Monster

MijnGerrit

Lars

Jane

Mootje, gezellig

Hub

SBS

Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan :D  :P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We nemen de grote arrenslee, dan past iedereen er makkelijk in en is er nog zat ruimte voor anderen over.

Wie nog meer? Dieren mogen ook mee. Ik kom met mijn baby-olifantje. Gezellig!

 

Arrenslee Pact Kerst 2016

 

Jannigje

Lieve
Bob met zijn baby-olifantje
Monster
MijnGerrit
Lars
Jane
Mootje
Hub
SBS

Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan  :D   :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook weer graag mee, maar kan mezelf er via de mob niet bijzetten? Wie wil er zo vriendelijk zijn om dat voor mij te doen??

Dit jaar wil ik wel de chocolademelk verzorgen en wat warme plaids! Gezellig, Bolivia is er ook bij! Als bedenker van het eerste uur mag ze van mij voor op de bok!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We nemen de grote arrenslee, dan past iedereen er makkelijk in en is er nog zat ruimte voor anderen over.

Wie nog meer? Dieren mogen ook mee. Ik kom met mijn baby-olifantje. Gezellig!

 

Arrenslee Pact Kerst 2016

 

Jannigje

Lieve
Bob met zijn baby-olifantje
Monster
MijnGerrit
Lars
Jane
Mootje
Hub
SBS

Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan  :D   :P

Nancy :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de bok? Dan moet ik m'n warmste jas en een plaid over m'n schoot hebben, voor m'n hondjes. Die hebben gauw last van een snottertje.

 

 

 

                                                                           animaatjes-honden-5211.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Arrenslee Pact Kerst 2016

 

Jannigje

Lieve
Bob met zijn baby-olifantje
Monster
MijnGerrit
Lars
Jane
Mootje
Hub
SBS

Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan   :D    :P

Nancy  :heart:

Bor   met 2  tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond. Voor als een lammetje verdwaald geraakt deze dagen,

niet bang zijn hoor! Herdertje zal het schaapje hoeden als je wilt!

Kore met 10 fruitvliegjes

Elma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arrenslee Pact Kerst 2016

Jannigje

Lieve

Bob met zijn baby-olifantje

Monster

MijnGerrit

Lars

Jane

Mootje

Hub

SBS

Bol met twee hondjes 2 katten 3 vissen en een sprinkhaan :D:P

Nancy :heart:

Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond. Voor als een lammetje verdwaald geraakt deze dagen

niet bang zijn hoor! Herdertje zal het schaapje hoeden als je wilt!

Kore met 10 fruitvliegjes

Elma

Erik

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...