Spring naar bijdragen

Arrenslee Pact Kerst 2016


Bob

Aanbevolen berichten

Je bent een spelletje kaart aan het spelen, pesten heet dat spel.

Twee jonge dwergen spelen mee. Het zijn tweelingbroers en ze kunnen ongelofelijk goed pesten.

Hoe heten die broertjes?

 

kleinste gemene veelvoud

 

Een reusachtige rotvent geeft de kaarten.

Hoe heet die man?

 

grootste gemene deler
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daarnet naar de oudejaarsconferentie van Javier Guzman op RTL4 gekeken. En hier wat moppen neergezet.

Straks komt er nog een oudejaarsconferentie van Claudia de Breij op NPO1. Ik ga even kijken of dat leuk is. Ik ken haar nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken 2 moppen en zal er 1 vertellen, als jullie willen en anders ook.

Een Bedoeïn is in de woestijn zijn beste kameel kwijtgeraakt en zoekt al uren vergeefs. Hij komt bij een oase en ziet een klein hotel. Uitgeput als hij is, besluit hij even te gaan rusten en dan verder te zoeken. Helaas, er is geen kamer vrij.

"helemaal niets?" vraagt de Bedoeïn.

De herbergier zegt dat de bruidssuite leeg is, maar dat over 2 uur het bruidspaar komt. Als je nergens aanzit, mag je daar wel even rusten, maar denk eraan, val niet in slaap en wees op tijd weg.

De Bedoeïn kijkt eens rond en ziet het bruidsbed dat er heerlijk zacht en uitnodigend uit ziet. Hij besluit het even te proberen, alleen maar even liggen en dan weer weg. Hij gaat liggen, zijn ogen vallen al snel dicht en het 1e dat hij hoort is gerommel aan de deur. 

Het bruidspaar is gearriveerd. :blush:

Vliegensvlug kruipt de man onder het bed. Het bruidspaar komt binnen en gaat op het bed zitten. Dan kust de bruidegom zijn spinternieuwe vrouw en verzucht:

Lieveling, ik zie alles door jouw ogen.

De Bedoeïn steekt zijn hoofd onder het bed uit en vraagt : " zie je ook mijn kameel?"

 

Ja, dat ging anders dan je zou verwachten hè?  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, natuurlijk niet, die vind je niet onder een hotelbed.

 

Ik kan ook de andere vertellen.

Kameel wil niet lopen. Man trekt en roept : tsj, tsj, of zoiets wat je tegen een kameel roept, tevergeefs. Komt hij langs een garage, verzint een plan. Trekt kameel naar binnen en zegt  dat zijn kameel niet wil lopen.  

Zet hem maar op de brug zegt garageman. Zo gezegd, zo gedaan (dat hoor je in moppen te zeggen) en de garageman pakt 2 stenen en klapt die tegen elkaar tussen de achterpoten van de kameel, daar waar zijn gevoelige delen zich bevinden.

Kameel neemt een spurt, niet te filmen, Zegt kamelenman : hoe moet ik hem nu te pakken krijgen?

Klim maar op de brug zegt garageman.

 

Andere versie:

Na de klap vraagt kamelenman : doet dat niet zeer?

Alleen als je duimen er tussen zitten, zegt garageman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG, vond je hem echt leuk? Ik kan helemaal geen moppen vertellen, maar deze ken ik goed. Heb hem eens in de woestijn bij het kampvuur aan een paar Bedoeïnen verteld met mijn beste Arabische woorden erdoor gevlochten, die hingen aan mijn lippen, want ze verwachtten iets met sex natuurlijk.

Toch moesten ze erg lachen.

Vergeet niet hoe een Bedoeïn aan zijn kamelen gehecht is, vooral als het een m ooi groot mannetje is.

Je hebt 2 soorten kamelen, de namen ben ik vergeten, maar 1 soort is voor de vlakte en de andere om mee in de bergen te rijden.

Dat vind ik nou grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...