Bob Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Wat een mooie foto's. Zelf genomen? Nee, Lidia, op het internet gevonden. Maar ze zijn wel van het Hamburgse Sylvester Feuerwerk, uit eerdere jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 En de laatste Bob Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Je bent weer lekker ondeugend, Kale. Laat ik het maar als een goed teken zien. Dat werd gister nog even leuk moppen tappen voor het vuurwerk uit. En nou nog even snel een eitje eten voor we weggaan. 1 januari 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ik zie nog flink wat lege stoelen aan de ontbijttafel. Ik ga maar eens wat op deuren kloppen. Uiterlijk half tien moeten we echt weg, hoor, met of zonder ontbijt. Lika en Stekker reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Nou gelukkig, iedereen zit weer in de arrenslee. De dieren ook.allemaal. Op weg voor het laatste stuk van deze reis. Tegen lunchtijd zijn we in Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet........... ohhhh ik moet plassen Bob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Nu al? Ho, toiletstop. Daar bij het metrostation is vast wel een WC, Jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Mijn hondjes ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Dat is dan toch mooi gelukt tijdens de feestdagen, Lars. En maak je over mij geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Wat een heerlijke reis. Mede dankzij de reisleider. Dank Bob! Als ik de foto's van voor en na de reis zie van mezelf zie ik een groot verschil. Veel relaxter en tevredener. Goed. Dan kan ik zelfs verwerken dat zitten in die arrenslee en heerlijk ontbijten en dineren ook onmiskenbaar sporen hebben achtergelaten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Dank, Lika, ook voor jouw bijdragen. Ben wel benieuwd of deze reis ook anderen geholpen heeft de feestdagen een beetje prettig door te komen. Ach ja, dat voedsel allemaal. Is ook makkelijk om plaatjes van te vinden en ik heb gemerkt dat veel mensen er hier erg aan hechten. Nog één keer dan, de lunchtafel in Groningen waar we inmiddels zijn gearriveerd. Dat ging sneller dan ik dacht, eigenlijk. 1 januari 2017 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Toch benieuwd hoe lang deze lijst gaat worden: Ik meld me droog af voor het (Arrenslee) Kerst Pact 2016 (kerstavond t/m oudjaar). Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Ik meld mij kurkdroog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 bob, met plezier meegelezen. heb het droog gehouden, hoor. maar bovenal bedankt voor deze scandinaviëpromotie. meerdere keren in denemarken en zweden geweest, ook in finland, maar noorwegen slechts één keer een klein stukje (noordkaap) de rest van noorwegen gaat er ook aan geloven nu, als het aan mij ligt. ook je medereizigers bedankt voor hún bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Het was heerlijk om meegenomen te worden op reis door een prachtig landschap. Ik hou me aanbevolen voor een nieuw avontuur!!Om nog een land beter te kennen, vooral in de saaiigheid van januari en februari. Een mooi land als Nepal, Colombia, Ierland, Ijsland, Argentinie! Ik ben niet zo goed met google maps enzo, maar ik gooi maar een idee op! Het heeft mij geholpen in elk geval afgelopen maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Oh en met een uitglijder, een halve droge afmelding. k Weet niet hoe ik het moet noemen,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje met een uitglijder Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje met een uitglijder Lika Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Bob, ontzettend bedankt dat je onze reisleider wilde zijn. Je hebt het echt geweldig gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Dank je Jannigje. Maar had jij nu ook een uitglijder of zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 O ja, ik snap wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Jannigje met een uitglijder Lika /quote] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 (bewerkt) Dan doen we het zo. [Met nagekomen correctie: Stekker i.p.v. 2e keer Lika] Droge afmelding kerstpact 2016 (kerstavond t/m oudjaar) Bob Blondie6173 Lika Kohtje Stekker (met een uitglijder) Jannigje 1 januari 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden