nancy Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Goh wat mooi, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Nee, we hebben 3 grote tenten en moeten ons daar een beetje over verdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ik slaap overal! Maar we hoeven ze toch niet zelf op te zetten...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) dubbel.... 22 december 2016 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Jawel, dacht je dan dat we daar personeel hadden? Maar dat is zo gebeurd hoor. Ik geef wel aanwijzingen. Fluitje van een cent. Stretchers hebben we ook meegenomen. Lekker in de slaapzak met een dekentje eroverheen. Een trui als kussen gebruiken, heerlijk. Jullie hebben toch allemaal een slaapzak bij je, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Wie gaat er mee in de open lucht slapen? Scheelt tenten opzetten, en de lucht is zó mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ehmm... er wordt wel neerslag verwacht. Ik zou het niet willen aanraden, in de open lucht slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Heerlijk zou ik niet direct willen zeggen, maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ik bedenk me dat je vaak last van je rug hebt, Lika. Dan hoef je natuurlijk niet mee te helpen met het opzetten van de tent. Dat geldt ook voor anderen met rugklachten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Bob for president! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Wauw wat mooi dat poollicht! Tenten opzetten heb ik wel ervaring mee komt goed Lika! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ah mooi, de tenten staan al. Slaapzak? Dat stond niet op het inpaklijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Even voor alle zekerheid: Komende nacht slapen we gewoon in het hotel hier. Alleen morgennacht en de nacht van 27 op 28 december slapen we in tenten. Had ik dat niet gezegd van die slaapzakken? Echt waar? O, wat vreselijk dom van me. Morgenochtend maar even inventariseren wie er allemaal geen slaapzak bij zich hebben.en kijken hoe we dat kunnen oplossen. Misschien kunnen de fleece dekens van Jane uitkomst bieden, of gebruiken we we gewone dekens nadat we die eerst over de lengte in drieën gevouwen hebben. Ik denk dat we daar wel genoeg extra dekens voor bij ons hebben. En anders moeten we morgen onderweg nog maar wat inkopen doen. Maak je maar niet ongerust, we komen er wel uit. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Nou Bob ik vind dat je het geweldig doet. Ik heb er helemaal zin in om in de tenten te slapen, ik hou wel van avontuur. Prachtig het noorderlicht! Tenten opzetten zou ik niet door mij laten doen, das maar een tip. Maar ik zorg voor warme chocolade melk met slagroom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Daar houd ik je aan, Stekker! Heerlijk. Stekker reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Buiten slapen is morgen niet aan te bevelen vrees ik, het gaat sneeuwen en heel hard waaien. Lekker onder de dekentjes in de tent moet het wel gaan, ik wil graag droog blijven. Slaap ze allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Goedemorgen dappere poolreizigers. Geniet van je ontbijt. Om half tien vertrekken we voor een van de mooiste onderdelen van deze reis: twee dagen met de arrenslee langs de Noorse fjordenkust omhoog, richting poolnacht door frisse maar onstuimige lucht. Het gaat waaien en het gaat sneeuwen, maar ons krijgen ze niet klein! Willen degenen die geen slaapzak bij zich hebben dat even aan mij melden, dan weet ik om hoeveel het gaat. Van Quinn weet ik het al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Nee, er is geen stopcontact vannacht. Tijdens de kerstdagen weer wel. Komt goed, Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Weerbericht voor Noorwegen vandaag: http://www.weeronline.nl/Europa/Noorwegen/133 Afwisselend zon en sneeuwbuien. Windkracht 3 uit het zuidwesten. Temperatuur een paar graden boven nul. In de bergen (1000-1500 meter hoog) kan het wat kouder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Dan kom je maar lekker bij mij liggen Lars, mijn slaapzak is groot genoeg. Ik heb wel de gewoonte om s´nachts een paar koekjes te eten als ik wakker ben Ik zal proberen niet te morsen. 23 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Iedereen zit klaar, zie ik. We gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Yep scheuren maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Op weg https://www.google.nl/maps/@64.5582004,12.1880837,3a,75y,29.09h,90.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGbBe6H1h_jv_V5aYSo1YLw!2e0!7i13312!8i6656 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Okee, wie heeft mijn handschoenen geleend? En bolletje, slaapzak ruilen voor een pak koekjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2016 Rapport Share Geplaatst 23 december 2016 Moet ik nog ff over denken Quinn maar ik heb toch een berg schapenvachten mee genomen. Pak er daar maar wat van. Als je s'nachts maar niet gaat bléren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden