Spring naar bijdragen

Arrenslee Pact Kerst 2016


Bob

Aanbevolen berichten

Daar ligt Lillehammer.

10895148_278153572309109_607316197_n.jpg

 

We zijn zo bij ons hotel.

 

Er staat niet iets op het programma, en ik wil iedereen vrij laten qua bedtijd en zo.

 

We kunnen met wie dat leuk vindt wel even door de stad rondlopen en een leuk restaurantje zoeken om wat te eten.

https://www.google.nl/maps/@61.1162131,10.4652049,592m/data=!3m1!1e3

 

In ons hotel kun je ook eten. Kijk straks maar even op de menukaart om te zien wat ze hebben.

 

Morgenochtend vertrekken we om half tien naar Trondheim, zodat we bij daglicht kunnen reizen en genieten van het uitzicht in de besneeuwde bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag weer genoten. De taart was heerlijk, de omgeving prachtig. Koud, verfrissend, fijn. Jullie gezelschap doet mij bijzonder goed. Niet eerder heb ik mij zo vertrouwd gevoeld in een groep mensen die ik niet echt ken. En dan ook nog op zo'n, toch wel, avontuurlijke reis. Geweldig en dank.

Nu ga ik slapen. Ik hoop jullie zo ook. Slaap wel allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*******************************************************************

Wat vooraf ging:






*******************************************************************

 

Ik keek voor het slapengaan nog even bij dat bedrijfsfeest. Alle vorige mededelingen waren weggehaald. Er staat alleen nog dit:

 

===

21 December

Aan alle medewerkers

 

Ik weet zeker dat ik namens ons allen spreek als ik Ria Duifs een spoedig herstel van haar SGA's (stress-gerelateerde aandoeningen) toewens. Eventuele beterschapskaartjes kunt u aan mij doen toekomen, ik zal deze dan naar de verpleeginrichting doorsturen waar zij voorlopig voor onbepaalde tijd is opgenomen.

 

Intussen heeft het management besloten het bedrijfsfeest af te gelasten.

 

Karel Borst

Interim Human Resources Manager

===
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een mooie tocht over de bergen naar Trodheim. Geniet van het uitzicht.

 

Het weerbericht voor vandaag ziet er goed uit: http://www.weeronline.nl/Europa/Noorwegen/133

Het is half bewolkt en in elk geval het eerste stuk helemaal droog. Bij de kust wordt de wind harder en valt er mogelijk wat neerslag, maar de zonsondergang over het ford bij Trondheim zal niettemin een mooi schouwspel zijn. Aan de Noorse westkust is het zicht subliem. Geen luchtverontreiniging, geen smog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...