Vol Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Och Rapilos, gecontroleerd. Sterkte voor de komende dagen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 RapilosHeel veelĀ sterkte en kracht lieverd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goeiemorgen..... De donkerste maand is weer begonnen Ā If there is a dark within and without and there is a light don't let it go outĀ Ā Ā (U2) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Dagpact: MomentumKyonLarsSingbluesilverRapilosQuinnNadiaĀ Lika Kruidenthee Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos,Ā veel troost en kracht in deze verdrietige dagen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos, gecondoleerd meiske. Ik wens je veel kalmte, moed en wijsheid de komende tijd. En daarna.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goede morgen, Ik wens natuurlijk iedereen kalmte, moed en wijsheid. Ā Ik begin een beetje gewend te raken aan de constant aanwezige pijn. Ben enkele weken niet naar meetings geweest, maar ga maandag waarschijnlijk weer naar mijn wekelijkse bijeenkomst. Ben zo blij dat ik niet meer hoef te drinken. Ik hoorde vanmorgen dat er een top tien van woorden is die grote ergernis opwekken. EĆ©n daarvan is "uitdaging". We hebben tegenwoordig geen problemen meer maar uitdagingen. Maar misschien helpt het om een probleem niet meer als probleem te zien maar als uitdaging.. 't is toch altijd een kwestie van interpretatie. Van problemen ging ik altijd drinken. Uitdagingen laten me zoeken naar een andere manier om met problemen om te gaan.. Kweenie... misschien vind ik het anders benoemen van een probleem -uitdaging dus- wel de voor mij juiste manier om de fouten uit het verleden anders aan te pakken. EĆ©n van de voor mij grootste uitdagingen is om problemen als uitdagingen te zien.. De ene dag lukt dat beter dan de andere dag. De dagen dat het lukt voelen in elk geval prettiger.. minder problemerig, zeg maar. Bob, kruidenthee67 en Kore reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ach rapilos :-( :-( :-( Innige deelneming xxx Wat een triest nieuws rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (...) misschien vind ik het anders benoemen van een probleem -uitdaging dus- wel de voor mij juiste manier om de fouten uit het verleden anders aan te pakken. EĆ©n van de voor mij grootste uitdagingen is om problemen als uitdagingen te zien. Het is een beetje aan mode onderhevig. Op mijn werk spraken we op een gegeven moment wel van kansen of "opportunities" in plaats van problemen. Gekscherend zei ik dan bijvoorbeeld tegen een collega: "Ik heb hier een opportunity voor je". Toch zit er wel wat in. Een probleem zien als een interessante uitdaging of een kans om de zaken eens opnieuw te bekijken en anders aan te pakken kan er een positieve wending aan geven. Ā Hoe je een probleem als uitdaging kunt zien is een kwestie van beginnen met analyseren en gerichte vragen stellen. Wat is de kern van het probleem? Wat gebeurt er als ik er niets aan doe? Wat zou ik er wel aan kunnen doen? Wil ik dat? Heb ik daar anderen bij nodig? Wie dan? Op zo'n soort manier dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Net zoals dat ze zeggen dat een crisis een kans is omdat je in of net na een crisis meer openstaat oor verandering. Mij moest het water eerst ook hoog aan de lippen komen om in te willen zien dat het zo niet verder kon en dat ik wil dat er een verandering optreedt. Als je problemen vertaald in uitdagingen klinkt het ook eigenlijk veel positiever. Want he wie wil er nu niet een mooie uitdaging aangaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemorgen, Ā Rapilos, gecondoleerd en sterkte. Houd je goed, onder de gegeven omstandigheden. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapi, gecondoleerd met je moeder, en heel veel sterkte gewenst. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ach Rapilos, wat verdrietig... Ik hoop dat het een goed afscheid mag worden; sterkte en denk goed om jezelf! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 'C' est le ton qui fait la musique' Ā In hoe je de dingen verwoordt zit heel veel. Wat het met je doet, welk effect het heeft. Ik word er af en toe op gewezen, oa door mijn partner. Als ik praat over 'problemen' of ze groter maak, drama, herhaal 'negatieve' bewoordingen gebruik.. Ā Het helpt om er andere woorden voor te gebruiken. En brengt gedragsverandering teweeg....zij het heel langzaam Ā Wandeling was heerlijk. In mijn eentje...hoofd leeggewaaid.Ā Kore en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goeiemorgen, Ā Beetje bibberig wakker geworden. Ga zo een poosje mediteren (zou dagelijks moeten eigelijks) Ā Rug doet nog moeilijk, straks werken Ā Een beetje grijs hier buiten maar ook grijze dagen bestaan... Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos gecondoleerd en veel sterkte rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos, gecondoleerd en veel sterkte gewenst! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Waar heb je het over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 En misschien ligt het aan mezelf maar ik krijg het gewoon benauwd ervan om te lezen dat ikĀ op een forum zit met Overwinnaars, met hoofdletter, en SUCCESVERHALENĀ en LANGGESTOPTEN en zo. Ā Ik ga maar even wat anders doen denk ik. Ā Idem, compleet met het idee dat het waarschijnlijk aan mezelf ligt, die benauwdheid. Voor mij persoonlijk is worstelen, struikelen, opkrabbelen en weer verder herkenbaarder. Voor anderen zal het vast wel een toevoeging zijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Zolang je dat niet eeuwig doet, zit je goed quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Bor, je zeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Goedemiddag, Ā Gecondoleerd Rapilos en sterkte! Ā Ik heb overigens een probleem met uitdagingen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Spirit, lijkt me idd juist geestelijk dodelijk vermoeiend! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Dat is juist vaak ook wel het lekkere aan werken. Moe(niet te moe) maar voldaan thuis komen. Geen idee of zo'n rapport bindend is maar zelf eens rondkijken zoals je zegt kan natuurlijk nooit kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden