Spring naar bijdragen

Maandag 21 november


Momentum

Aanbevolen berichten

 

Vanmiddag weer werken. Heb er zin in. Ben schalen aan het maken van gietklei voor de kerstmarkt binnenkort. Ik leg er, voor dat ze gebakken worden gekleurd glas op, als ze dan gebakken zijn, is dat glas vloeibaar geworden en door elkaar heen gegaan. Hartstikke mooi.

Ik moet nu tussen de middag rusten, zodat ik s'avonds beter slaap. Daar geloofde ik niet in, wat een flauwe kul zeg. Maar nu ik het doe, vaak met grote tegenzin, merk ik toch dat ik vlugger in slaap s'avonds. Ik ben helemaal niet eigenwijs hoor. :P

 

Fleurieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :heart:

 

Bolletje wol  :lips:  :lips:  :lips:  :lips:  :lips:

Jij lekker stukje pepernoot, jij!!

 

Wow lijkt me superleuk die schalen! Ik heb ooit (koffie)tasjes in porselein gemaakt voor mijn eindwerk. Het bakken van de potjes deed de docent...ik zat namelijk niet in die richting dus kende er geen bal van. 

Had ik geweten dat je dat je met glas kon kleuren had ik dat vast ook een keer geprobeerd.

 

En braaf rusten hoor! Zeker als het helpt..anders loop je voor je het weet jezelf voorbij.

Bezinnen..

Creatief zijn..

Naar vogeltjes luisteren..

Tasjes tellen..

in gedachten, met je kont op het bed en je hoofd in de kussens.

Misschien moet je zo een massageding kopen dat je op je bed kan leggen. Dat bestaat vast... Niet die naalden van Jane....das iets bizar  ;) 

Maar iets dat zachtjes beweegt. Ik zou het wel weten zenne 

 

*schrijfvout  :)

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer niet te oordelen op basis van hoe iemand eruit ziet.
Voor hetzelfde geld ziet iemand er gewoon zo uit.
 

Ik zag ooit een zakkenroller bezig op de tram. Heel chique man..maatpak etc.

Ik schrok me een aap.

 

Of een bult..dat kan ook.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar eigenlijk hè, dat soort reclame gewoon op tv. Net als de drankschappen in de supermarkt, terwijl de sigaretten achter matglas bij de servicebalie liggen. Rare wereld met dubbele standaarden. Eerste dag vol behandeling gehad, mijn hoofd is beurs van binnen. Hell, wat zou ik nou graag... gewoon één glas maar... Goed ding dat ze dat hier niet verkopen. steekt nog maar een sigaret op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet op het dagpact. Wel weer een week droog bijgeschreven. 

Heb je ook nog wat spannends te melden, behalve dat droogstaan waar we toch al rekening mee hielden?

Heb je nog wat uitgevreten of op stelten gezet, ergens een bekeuring voor gehad? Of een ban of zo?

Waarom had je eigenlijk een baan? Wat schreef je hier op de site?                ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...