Yana Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Even terugkomend op @lady jane, heb jij echt een lijk in de kast gevonden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 jane houdt meer van woordgrapjes en uitdrukkingen dan van lijken hoor, dus het was meer symbolisch bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Bedoelde je nou Zeeuwsche bolischen, jane, want dan kom ik koffie drinken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Hoorhoor daar hebben we onze Gerrit die altijd welkom is hier en waarvoor vast een Zeeuwse bolus ergens vandaan te toveren valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Huis of tent, wat wordt het in de vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 vakantiehuisje is het vannacht voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Mij lijkt een vakantiehuisje het prettigst ingeval ik op vakantie ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Ben in de vakantie eigenlijk het liefst gewoon lekker in mijn eigen achtertuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 tuin heb ik niet dus ik maak in de vakanties graag mijn tuin van het Noordzeestrand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Strand van Tenerife ga ik zeker zien, met een boek in mijn hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 hand en spandiensten verricht ik soms bij het opzetten van het net, maar meestal laat ik de mannen voor me werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Werk en bid, of eigenlijk bid en werk, ora et labora, volgens de Regel van st Benedictus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 dictus, detto, ditto … dat verdomde Latijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Heel goed! Riep de trainer terwijl ik door zijn hoepeltje sprong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 sprongservice en pannenkoek; 2 technieken die nog staan op mijn volley-bucketlist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2019 Bucketlist, The: film met Morgan Freeman en Jack Nicholson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2019 Onbekende titel, Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2019 je kunt je afvragen of de titel van de film 'The Bucketlist' (Bucketlist, The) is of 'The' en dat hij op de bucketlist van Jannigje staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2019 staat als een huis dat het een meer dan geweldige film is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2019 Is inderdaad een geweldige film, en nee, hij staat niet op mijn bucketlist @Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2019 Kohtje zullen we binnenkort vast weer een paar weken moeten missen vanwege vakantieperikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2019 perikelen rond Trump blijven me verbazen, fascineren en plaatsvervangend frustreren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2019 deel van politiek is helaas dat de machtswellustelingen het langer volhouden dan nodig, laat er maar gauw iemand opstaan om deze engerd te vervangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Ver van Gent ligt Saint Quentin, de huidige plaatsnaam is afgeleid van de martelaar Quintinus, die in Gallië missioneerde en rond 300 in Saint-Quentin werd vermoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 moorden doen we hier niet hoor Jannigje, ik lees al genoeg over moordenaars in mijn thrillers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden