Wendy75 Geplaatst 24 februari Rapport Geplaatst 24 februari Breekt de zon nou door, of is dat ijdele hoop?
Lonster1 Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid.
lady jane Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari heidens kabaal zoals vuurwerk, daar kan ik echt niet meer tegen; zelfs van harde stemmen kan ik al op tilt slaan
Bob Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari (bewerkt) op tilt slaan is zo'n uitdrukking waarvan ik de letterlijke betekenis niet kan doorgronden 26 februari bewerkt door Bob
Bob Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari (bewerkt) en dan zoek ik het op en blijkt het uit de tijd van de flipperkast te stammen, en zo blijkt het toch te doorgronden 26 februari bewerkt door Bob
Claudius Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari gronden om te scheiden had mijn ex niet, maar ik had er genoeg
Dyem Geplaatst 26 februari Rapport Geplaatst 26 februari Genoeg slaan op de flipperkast zodat hij op tilt sloeg deden we vroeger wel. Hoppa extra spel bonus
lady jane Geplaatst 27 februari Rapport Geplaatst 27 februari bonus-aanbiedingen maken het leven wat leuker, straks oude kaasplakken 1+1 gratis
Claudius Geplaatst 27 februari Rapport Geplaatst 27 februari gratis is misschien niet eens een glimlach?Â
Yvonne Geplaatst 1 maart Rapport Geplaatst 1 maart Een glimlach kost niets, maar kan zoveel goeds doen.Â
Claudius Geplaatst 1 maart Rapport Geplaatst 1 maart meedoen met de massa doen er vele, maar is niet altijd de eerlijkste optie
Lonster1 Geplaatst 2 maart Rapport Geplaatst 2 maart Optie om 6 uur fris op te staan is er niet, als je de vorige avond doorgezakt bent.
lady jane Geplaatst 2 maart Rapport Geplaatst 2 maart ben telkens van plan die kerstboom eindelijk eens op te ruimen, maar geniet nog zo van de lampjes
Lika Geplaatst 2 maart Rapport Geplaatst 2 maart De lampjes zijn er nog wel bij mij, maar de boom is weg hoor! lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 2 maart Rapport Geplaatst 2 maart Hoor ik daar niemand achter mij? Ik heb het gevoeld dat er steeds iemand anders aanwezig is. Eenzaamheid doet rare dingen.Â
lady jane Geplaatst 2 maart Rapport Geplaatst 2 maart dingen voelen die je niet wilt is echt vervelend
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s koppijn de dag daarna zorgt dat ze het alsnog echt beter weten
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s  echt beter weten doe ik steeds, of heb ik geen gelijk?Â
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gelijk hebben of gelijk krijgen, daar kan een wereld van verschil in zitten.Â
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s zitten we teveel op gelijk krijgen dan worden diskussies vaak ruzies
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ruzies probeer ik steeds te mijden als de pest
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden