lady jane Geplaatst 2 april 2022 Rapport Share Geplaatst 2 april 2022 Zichtbaar groener dan de stenen huizen en parkeerplekken die mijn uitzicht voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Stellen dat de dominodraad is verdwenen is niet nodig, die was naar de tweede pagina gezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gezakt, en weer gerezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 zennngevoel laten we ons daardoor niet afpakken, want het is een hele mooie dag, he Lonster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Lonster vindt vandaag een mooiere dag dan woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 woensdag was een stranddag, vandaag twijfel ik daar nog over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Over het randje van de volgende pagina ging dit draadje weer bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Bijna is niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 maal ik echt niet om, Lonster heeft t weer geflikt! Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 ik tik ook maar weer iets om een dominosteentje bij te dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 ragen tussen mn tanden kwam na het vroegere flossen en stoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Stoken zal ik blijven doen tot de luchthartigers eindelijk opgeven het zich te permitteren om maar met ‘n gedeeltelijk woord te antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 woorden nodigen me uit er creatief mee om te gaan en luchthartig beschouw ik als een groot kompliment Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Men toonde de laatste tijd zo weinig belangstelling voor de domino dat het item wegzakte tot halverwege de tweede pagina...  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Pagina twee is voor dit topic te min Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Minimaal halverwege pagina 1 moet het staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Taant de interesse, dan zakt het topic vanzelf naar onder, of zelfs naar een volgende pagina. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Natuurlijk laten we het nooit meer zover komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Komende week maar mijn best dien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Hier of daar reden vinden om de moed erin te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Den drommel, ik heb minimaal en maximaal weer eens door elkaar gehaald. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Excuustruus moet het wel bij slechts één zin houden Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Houden van jezelf is soms moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2022 Oei, lijkt opeens weer te gaan regenen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Hier niet hoor; alleen zon vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden