lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 eerder ook al bij speelgoed speelgoed speelgoed @Lieke7777, daar moest ik wel om lachen, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Sorry hoeft toch niet, lachen is gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Uitlachen is uit den boze, zou ik ook nooit doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Nooit doen, dat uitlachen, om lachen wel, liefst met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 aardig zijn is toch wel een eigenschap waar we elkaar het meest mee kunnen helpen, onaardigheid komt vooral op papier keihard over op degene die het leest  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Stevig recht voor de muil heb ik liever dan woorden op papier of in tekstberichtjes, want bij recht voor de raap kan je iemand in de ogen kijken en zien of het welgemeend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 juist was het woord om mee te beginnen en dan mag je eindigen met dat het welgemeend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) eeerst schreef ik , te laat... toen legde ik uit st..evig  JUIST = Stevig st... ik begin met St evig , prima toch? 26 mei 2021 bewerkt door Artemis verwarring, vandaar aanpassingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 is niet te laat, is fout, het is nooit te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 laat ik het nou zelf niet snappen, jij begon met 2 letters juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei lady jane: laat ik het nou zelf niet snappen, jij begon met 2 letters juist? klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 8 minuten geleden zei Artemis: Stevig recht voor de muil heb ik liever dan woorden op papier of in tekstberichtjes, want bij recht voor de raap kan je iemand in de ogen kijken en zien of het welgemeend is. dus deze is de laatste , gaat u gang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 gangetje hier is soms te smal voor meerdere spelers tegelijk Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 tegelijk sluiten wij allemaal aan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 tegelijk schrijven dus laten we even afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 uiten we allemaal tegelijk een woorddomino zin dan treedt de verwarring al heel snel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Snel in de rij gaan staan en anderhalve minuut afstand houden Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Afstand houden, zowel letterlijk als figuurlijk,  is voor veel mensen heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Moeilijk is dat wel als je er toch behoefte aan hebt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Hebt je behoefte aan afstand dan zal dit afgelopen jaar in dat opzicht in de letterlijke zin niet verkeerd zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 weest u zich ervan bewust beste lezer dat afstand in letterlijke zin uiteraard wat anders is dan in figuurlijke zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 zin in zon, zee en zaligheid, èn in mn maatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 jesssssssss riep ze uit, nee, ze bedoelde natuurlijk YESSSSSS, dat riep ze altijd als ze naar zee ging, daar gaat ze, naar zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Zee vind ik fijn het geruis van de golven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 De golven van mistroostigheid die je meevoeren naar de diepten van waanzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden