rosa45 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 De wekker is niet altijd je beste vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Vriend elijk zet ik hem wel uit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Uit zetten kan meerdere betekenissen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Hebben kan doorslaan in mateloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Mateloosheid is iets waar ik helaas mee bekend ben, wat drank betreft is dat verleden tijd, maar op andere vlakken is het nog wel aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Aanwezig zeker ' heel herkenbaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Herkenbaar blijft de behoefte om zo nu en dan weg te willen zijn van alle gevoelens die mij kunnen overweldigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Genetica speelt een bepalende rol en die begrijpen geeft een zekere vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Vrijheid is zeker niet wat alcohol je geeft . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Je geeft wat je krijgt, meestal is dat andersom maar we hebben hier te maken met de woorddominoregels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Regels zijn er om gebroken te worden zei de man en hij negeerde het stopbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Stopbord of bord voor je kop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 “Bord voor je kop” komt al in de zeventiende eeuw voor, de herkomst is niet bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Bekend maakt niet altijd bemind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Bemin de dag van vandaag, gisteren is verleden tijd, morgen is nog heel ver weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ver weggezakt was deze draad, en na al die jaren van bestaan is dat best wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Wel jammer dat zoiets grappigs langzaam verwatert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Water doet de palen rotten, die het drinken dat zijn zotten. (is het zoiets hier? Vind ik wel leuk! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 (bewerkt) ( @Musashi je pakt tenminste de laatste drie letters, liefst iets meer) Zotten zijn het, die thee prevaleren boven koffie. 24 februari 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Fiew dat is alvast een dikke meevaller! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Meevaller, riep de ambtenaar toen de krant vroeg werd bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 bezorgd werd ik gisteren toen mijn pakje 3 uur te laat nog niet was bezorgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Zorg dat je thuis bent als de klok 21 keer slaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Zit ik mijn hoofd hier maar wat te breken over de orgd en dan skip jij zomaar de d - dat vind ik wel vals spelen hoor Maakt het nu wel wat makkelijker Laat me nu toch niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Alleen heb ik de D niet geskipt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden