Vol Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 Primaera ga ik vandaag weer eens bezoeken voor een mooie lege nieuwe agenda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 september 2020 Rapport Share Geplaatst 1 september 2020 agenda blijft doorgaans niet lang mooi leeg, maar daarvoor is het dan ook een agenda, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Waar..maar hoe voller de agenda hoe voller mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 hoofdzakelijk fijne dingen in de agenda van deze pensionada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Nadat ik allerlei systemen heb geprobeerd, heb ik gewoon weer een agenda van papier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Papier gebruik ik zelden meer. Iets uitprinten heb ik ook al in een eeuwigheid niet meer gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Jongens namen een ijsje, meisjes limonade met een rietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 september 2020 Rapport Share Geplaatst 5 september 2020 “Limonade met een rietje” doet me denken aan het liedje van Johnny Lion “zij dronk ranja met een rietje”, jeugdsentiment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 'Sentimental journey' vam Doris Day. Nog zo één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 één op één zijn de meeste mensen prima te pruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Pruimen zo groot als eieren zag Jantje hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 september 2020 Rapport Share Geplaatst 6 september 2020 Hangende pruimen scheen Jantje te willen plukken, schoon zijn vader het hem verbood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Boodschappen doen omdat je pruimen nodig hebt lijkt me logischer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 logischer wel misschien maar wie heeft vroeger niet de spannende manier gezocht door bijvoorbeeld uit een boomgaard appeltjes te jatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Appeltjes te jatten uit de boomgaard van een tuinder verderop was een sport, vooral de appels die half over de sloot hingen, die trouwens helemaal niet te eten waren, veel te onrijp, maar daar was het ook niet om begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 begonnen als avontuur, eindigde met buikpijn☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Wees niet boos kermde hij ' ik zal het nooit meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 doen we in elk geval de onrijpe appels niet meer, over de rest belooft Jantje niets natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Natuurlijk zag jantje later nog een prachtige kersenboom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 boom met pruimen ook, oh als eieren zo groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Groot werden zijn ogen en zijn pijnlijk buikje was plots vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Haal dan liever een Chinees of zo ' moet je wel van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Houden van een Chinees, of een Chinees halen, heb ik nooit gedaan, echt Chinees eten daarentegen vind ik heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Heerlijk een loempia de rest van de chinees kan mij eigenlijk gestolen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2020 Rapport Share Geplaatst 24 september 2020 (bewerkt) Worden de dagen korter, de temperaturen lager dan weten we dat we richting herfst gaan, zelfs aan deze heerlijke nazomer komt een einde.... 24 september 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden