Lonster1 Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Zocht zij nou de bal in de struiken of was daar wat anders gaande?
Quinn Geplaatst 2 juni Rapport Geplaatst 2 juni Gaan de struiken dansen van genoegen, zijn er mensen aan het zwoegen. Hell, ik moet hier echt mee ophouden. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 juni Rapport Geplaatst 3 juni Oude naamvallen worden steeds minder gebruikt, tijden veranderen en niet alleen de naamvallen.
Bob Geplaatst 3 juni Rapport Geplaatst 3 juni Naamvallen is eigenlijk best een bizar woord, niet dan?
Yvonne Geplaatst 3 juni Rapport Geplaatst 3 juni Anders geschreven levert het weer een heel ander beeld op, bijvoorbeeld: Tijdens het sollicitatiegesprek liet hij haar naam vallen...
Kohtje Geplaatst 3 juni Rapport Geplaatst 3 juni Vallen bepaalde namen niet goed bij je, dan kun je misschien naamvallen plaatsen om ze te vangen en drie kilometer verderop weer los te laten. Bob, Lonster1 en bumperjim reageerden hierop 1 2
Lonster1 Geplaatst 3 juni Rapport Geplaatst 3 juni Laten ze verderop maar dealen met die lui en de sollicitaties opnieuw opstarten.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s op start en dan op ditjes en datjes klikken, is mijn dagelijkse handeling om in contact met jullie hier te komen
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Om in contact met jullie hier te komen heb ik veel te lang, ongemerkt, laten versloffen lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s sloffen in plaats van stevig doorlopen, overkomt me soms als ik erg moe ben
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als ik erg moe ben ga ik vaak langzamer lopen waardoor ik vervolgens last van mijn rug krijg.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Krijg is een schitterend verouderd woord voor veldslagen en oorlog.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s oorlog daarentegen is een van de ergste woorden die er bestaan, zeker als je bedenkt wat er achter schuilt
Yvonne Geplaatst gisteren om 05:05 Rapport Geplaatst gisteren om 05:05 Huil tot al je tranen op zijn, ga daarna op zoek naar die ene slinger die nog ergens moet liggen en hang hem op!
Lonster1 Geplaatst gisteren om 06:34 Rapport Geplaatst gisteren om 06:34 Hem op zijn kop zetten hielp niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden