Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zocht zij nou de bal in de struiken of was daar wat anders gaande?
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gaan de struiken dansen van genoegen, zijn er mensen aan het zwoegen. Hell, ik moet hier echt mee ophouden. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oude naamvallen worden steeds minder gebruikt, tijden veranderen en niet alleen de naamvallen.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Naamvallen is eigenlijk best een bizar woord, niet dan?
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Anders geschreven levert het weer een heel ander beeld op, bijvoorbeeld: Tijdens het sollicitatiegesprek liet hij haar naam vallen...
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Vallen bepaalde namen niet goed bij je, dan kun je misschien naamvallen plaatsen om ze te vangen en drie kilometer verderop weer los te laten. Lonster1, Bob en bumperjim reageerden hierop 1 2
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Laten ze verderop maar dealen met die lui en de sollicitaties opnieuw opstarten.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s op start en dan op ditjes en datjes klikken, is mijn dagelijkse handeling om in contact met jullie hier te komen
Jannigje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Om in contact met jullie hier te komen heb ik veel te lang, ongemerkt, laten versloffen lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden sloffen in plaats van stevig doorlopen, overkomt me soms als ik erg moe ben
Jannigje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Als ik erg moe ben ga ik vaak langzamer lopen waardoor ik vervolgens last van mijn rug krijg.
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Krijg is een schitterend verouderd woord voor veldslagen en oorlog.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden oorlog daarentegen is een van de ergste woorden die er bestaan, zeker als je bedenkt wat er achter schuilt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden