Mariposa Geplaatst 25 november Rapport Geplaatst 25 november Tenminste hebben wij lekkere warme dekens op de bank
lady jane Geplaatst 25 november Rapport Geplaatst 25 november op de bank staat genoeg om de rest van mijn leven warme dekens te kopen
Lonster1 Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november Kopen, kopen, kopen, het is Black Friday!
Bob Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november Friday wordt daarbij ook nog eens over enige weken uitgestreken.
Mariposa Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november Reken eens uit hoeveel je bespaart met goede aanbiedingen
Bob Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november dingen die je eigenlijk helemaal niet van plan was te kopen
Mariposa Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november Open maar eens je kledingkast, daar hangt nog van alles met een prijskaartje eraan
lady jane Geplaatst 27 november Rapport Geplaatst 27 november aan de mijne niet één want ben dol op 2e kanskleding
Mariposa Geplaatst 28 november Rapport Geplaatst 28 november Dingen van de kringloop kunnen heel gaaf zijn
Lonster1 Geplaatst gisteren om 08:10 Rapport Geplaatst gisteren om 08:10 Af zijn de dingen pas als je er een goed gevoel bij hebt.
lady jane Geplaatst gisteren om 08:31 Rapport Geplaatst gisteren om 08:31 heb talloze keren een goed gevoel halverwege dingen al, dat heet lui zijn bij mij, en is ook nog vaak genieten ook
Mariposa Geplaatst gisteren om 08:33 Rapport Geplaatst gisteren om 08:33 Oké, dat kan ik me voorstellen, al je er echt blij mee bent
Lonster1 Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Ben toch half niet zo tevreden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden