Quinn Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 bijzonder: afwijkend, afzonderlijk, apart, buitengewoon, eigenaardig, excentriek, exceptioneel, markant, ongewoon, opmerkelijk, origineel, raar, speciaal, specifiek, uniek, uitmuntend, vreemd, zeldzaam, zonderling; helemaal niets mis mee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 niets mis mee, dus waarom noem je het dan bijzonder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Bijzonder dat mis wordt geassocieerd met bijzonder, terwijl het juist bijzonder juist het tegenovergestelde van mis is. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Mis is een kerkdienst. Vorige week in een klooster meegemaakt en een kaarsje aangestoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 Gestoken door muggen zo irritant . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2021 tante Annie, wie heeft er geen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 geen regen? Een paradijs voor de muggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Muggenziften als woord vindt zijn oorsprong in de bijbel, het is ontleend aan Mattheus 23:24: 'Gij verblinde leidslieden, gij, die de mug uitzift en den kameel inzwelgt'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2021 Zwelgt een kameel makkelijk in vraag ik mij af, het zijn toch grote dieren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 grote dieren houden als huisdier, is niet altijd aan te raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 raden wij daarom een paard aan als huisdier, er staat een paard in de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 In de gang heb ik mijn stalen ros staan, die geen voer nodig heeft, geen herrie maakt en geduldig op mij wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 wachten bij mij in huis 4 fietsen op mij, heerlijk om keuze te hebben per moment/tocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 ochtend, het mooiste moment van de dag, middag de vermoeidheid slaat toe, avond: geen cent meer waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Waardevol om de verschillen tussen mensen te onderkennen; avond, mooiste moment van de dag, middag, voorkomen dat nacht en ochtend botsen, ochtend, geen cent waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 aarde, DE plek om te zijn, ochtend, middag, avond en nacht, het maakt de zon geen bal uit wat je beste moment is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Is het waar dat de zon louter de dag van de aarde kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 enthousiast zei ze dat het de zon geen bal uitmaakt, maar natuurlijk maakt het de planeten, de sterren, de meteorieten en ook de hele Melkweg geen ene bal uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 luit geeft zo'n mooi geluid; Zing en dans tezamen en wees blij, maar wees ieder alleen, zoals de snaren van een luit op zichzelf zijn (uit wikipedia) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Wikipedia is een bron van informatie, het is alleen jammer dat je nooit zeker weet of die informatie correct is en of je er dus op kunt vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 vertrouwen wordt soms beschaamd, gelukkig blijft ons onderbuikgevoel intact Krissie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 tact en swing, dat is de basis van muziek en ook van paardrijden Krissie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Paardrijden heb ik maar een paar keer gedaan in mijn leven, ik heb er dus geen verstand van, hoewel ik wel het een en ander heb geleerd van 2 mensen die heel veel jaren paarden hebben gehad en die mij vertelden over hoe ik moest kijken naar paarden en hun ruiters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 paarden en hun ruiters interesseerden me nooit, tot ik een ruiter beter leerde kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 'Kennen' en 'kunnen' zijn voor velen nog altijd heel moeilijk op de juiste manier te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden