Lonster Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Waarom-vragen zijn meestal niet makkelijk te beantwoorden, hoe-vragen zijn wat constructiever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 constructiever voor mezelf is dan op mijn handen zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Teneinde jezelf niet te verliezen in iemand anders’ pijn, want hoewel absoluut geen excuus, dat is wat erachter zit lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 zit er niet ook wat lelijke jalouzie en angst achter vraag me ik soms af, want daar valt niet veel aan/mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Oenologist of zytholgist zijn helpt in ieder geval niet bij het constructief aangaan van rouwverwerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Aangaan van rouwverwerking vergt soms moed en opgeven van waarschijnlijk onbewust verzet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Onbewust verzet kun je in hetzelfde schemaatje stoppen als onbewust onbekwaam en van daaruit rustig werken via bekwaam verzet naar bekwame berusting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Bewuste berusting als vergelijking met bewust bekwaam in het genoemde schema ? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 schema's werken naar mijn weten als je je verstand gebruikt, maar is het gevoel niet in een ander deel van het brein gevestigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 vestigde mijn gevoel zich vast verkeerd want de mijne komen meestal uit mijn onderbuik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 uit mijn onderbuik komen nu vragen waar het eten blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Blijft maar heel even in je buik hoor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hoor.. het is mijn maag die knort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ort krijg ik op mijn werk als toeslag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 slagroom met ijs als toetje, dat heb ik nu echt zin in, maar dat zit er vandaag niet in helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Helaas moet ik morgen werken was ik maar vrij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 vrijgevig zijn ze bij jou op het werk niet met het jou gunnen van vrije tijd en ontspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ontspanning heb ik maandag dinsdag woensdag alhoewel toch druk druk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Druk, druk , druk, opzij, opzij, opzij, wij hebben ongelofelijke haast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Haastige spoed is zelden goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ed is zelden goedlachs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Goedlachs kan ik ook wel zijn , verleden week met een collega enorm de slappe lach gehad ivm het maken van een tiktok filmpje .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Een tiktok filmpje maken is blijkbaar erg populair, ik kan me er zelf weinig bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 stellen die samen leuke dingen doen hebben een veel fijner leven dan stellen die elkaar het leven zuur maken, stel je dat maar eens voor hoe dat er in een filmpje uit zal zien, Fawlty Towers is het eerste dat in mij opkomt, hoe briljant John Cleese dat uitbeeldt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Uit beeld te raken kan bij sommige mensen een pijnpunt, doch bij andere mensen winst zijn. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden