Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Maar natuurlijk kennen we dat nog, schitterende tv was dat! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 dat was toch creatief met kurk of zijn mijn hersens nog niet wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Nog niet wakker genoeg dear Jane, Theo en Thea was eigenlijk (?!!) voor kinderen, creatief met kurk voor volwassenen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 wassen en strijken heb ik zo vaak vrouwen over horen klagen dat ik me voornam om het bij wassen en drogen te laten Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Laten theo en thea net die gene met de konijnen tanden zijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 zijnaad van rok ooit met één draad losgetrokken in de klas, met verbogen paperclips hersteld om naar huis te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Om naar huis te kunnen heb ik ook ooit met m’n tas achter m’n poep moeten lopen. De bilnaad van m’n broek was gescheurd bij het bukken net toen de trein stopte in het station. Van een gênant moment gesproken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 (bewerkt) roken de mensen alleen onraad en niet iets anders van uwen poep 18 maart 2021 bewerkt door lady jane Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Poepen betekent in Nederland helemaal iets anders dan in België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 België.... België... 'k heb getwijfeld over België... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Iën of ieën het blijft een moeilijk lastig iets voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Belgie als heel woord gebruiken of met deel beginnen kan bijv. gieren van de lach zijn voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Voor mij is het niet vanzelfsprekend om niet te drinken, maar dat houdt je kop er wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Bij mij is het net zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 zo gaat het bij mij gelukkig al jaren niet meer, maar worstel nu wel met mn gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Gewicht, tja daar durf ik momenteel zelfs niet eens aan te denken, en trouwens ook niet op de weegschaal staan! Grotere kleren kopen dan weer wel, nou ja, je kan niet alles hebben, first things first! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 First we take Manhattan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Tantrisme heb ik hier ook al wel eens zien passeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Passerende schepen in de nacht glijden geruisloos voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Voorbij gaat alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Alles heeft een reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 reden te meer om alles te willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 willen we elke dag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Welwillend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 duster morgenochtend na het uitslapen maar weer eens aantrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden